Søger samarbejdspartner til opstart af webshop - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Oprettelse "

Søger samarbejdspartner til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 4
Tilmeldt 20. sep 19
Indlæg ialt: 1

Skrevet 20-09-2019 kl. 20:28
Hej Aminoer

Jeg ønsker at prøve kræfter med opstart af en webshop, til dette ønsker jeg en eller to samarbejdspartnere at gå sammen om dette om med opstart 3. Januar.

Jeg tænker umiddelbart et indskud imellem 40.000-50.000 første år og 20-30 timer ugentligt fra Januar 2020. Jeg har ikke forudsat forventninger om hverken indskud eller rådighedstid fra mulige partnere. Dette ville vi kunne aftale næmere.

Dette skal selvfølgelig gøres med ansvar og omtanke. Det er dog ikke set som en investering, men som læringspenge. Derfor er det i min interesse at projektet omhandler salg at et materielt produkt (tøj, møbel, smykker osv.) og gerne med import uden for EU, optimalt USA. Dette er ikke et krav.

Der er som nævnt ikke fastlagt nogen ide til projektet, derfor er jeg meget åbent overfor input og jeres interesser.

Jeg er 26 år, og arbejder til dagligt som driftsleder i Tivoli, læser International Hospitality Management og som afløser på Quality Hotel. Jeg er allerede igangværende med et cocktail catering projekt, derfor har jeg sat datoen for opstart af samarbejde til 3 Januar, men dette er blot vejlende.

Jeg har ingen forventning om erfaring, alder el. uddannelse til en mulig samarbejdspartner. Det vigtigste er energi, lyst og viljen til at lære.

Tak fordi du læste mit indlæg

God dag

Peter
Amino-karma 231
Fra Kbh
Tilmeldt 9. sep 19
Indlæg ialt: 70

Tobias
Fra Miklagard
Skrevet 20-09-2019 kl. 20:42
Super fed indstilling til det Peter, personligt var det spændende læsning for mig og fik mig næsten helt op ad stolen. Ønsker dig held og lykke med at finde de rigtige partener - og selv hvis ikke - så lære du også en masse af det :)

Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Amino-karma 1.666
Tilmeldt 19. mar 07
Indlæg ialt: 383

HansPedersen
Skrevet 21-09-2019 kl. 10:10

Hvad er dine kompetencer inden for webshop drift? Er det design og IT? Er det bogføring? Er det indkøb og forhandlinger? Er det Markedsføring

Eller hvor søger du kompetencer hos en partner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :