Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på festbyen.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har netop færdiggjort en større opdatering af festbyen.dk og vil rigtig gerne have Jeres feedback på det hele :-)
Farver, layout, funktionalitet osv, alt, hvad der falder Jer ind.

På forhånd 1000 tak for konstruktivt feedback, og god dag til Jer alle

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Udseendemæssig er hjemmesiden flot, synes jeg. Fra et SEO perspektiv er der en lang række forberedringer der kan laves out of the box, se fx rapporterne genereret her:

gtmetrix.com/reports/festbyen.dk/6u3bYsv9

Giver jeg en 32/100 score for pagespeed, en samlet load time på 7.2 sekunder (få gerne under 3 sekunder), total indholds-load på 3.4MB, få gerne ned omkring 1MB og 122 kald, dette kan reduceres til en 20-30

developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Ffestbyen.dk%2F

Tegner lidt det samme billede med større SEO-forbederinger der kan laves til mobil-siden.

Tag også et kig på sikkerheden, denne får 20/100 med karakteren F (hvor den bedste er A) med plads til forbederinger:

observatory.mozilla.org/analyze/festbyen.dk

Sikkerhed spiller selvfølelig en central rolle for SEO også. Så hvis du gerne vil ranke bedre i søgemaskiner, vil jeg forslå dig at kigge på rapporterne og se om du kan sørge for websiden fra et teknisk SEO perspektiv er bedre optimeret, som lidt er basis for videre SEO arbejde.

Det er et godt sted at starte med at få din hjemmeside til at ranke bedre på Google og andre søgemaskiner.


Hilsen
Tobias 

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for udemærket feedback

Det kunne være fedt at få noget feedback på design, funktionaliteten også :)

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)