Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må vi det?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne sende en mail til de kunder der har handlet i vores webshop, f.eks. de seneste tre år, men som ikke har tegnet abonnement på vort ugentlige nyhedsbrev. Mailen vil indeholde et link til en tilmeldingsformular.

Vi kunne f.eks. øffe noget der ligner dette:

"Kære Xxx Xxxxxx. Inden for de seneste 3 år har du bestilt varer i vores webshop. Vi håber at du har været tilfreds med vores ekspedition af din ordre. Vi kan dog også se, at du ikke har tilmeldt dig vort ugentlige nyhedsbrev, som vi udsender hver fredag. Alle nyhedsbreve indeholder et link til at du straks kan framelde dig igen".

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, må man ikke

Og på et personligt plan - nøj vil jeg blive irriteret, hvis jeg modtog en mail, fordi jeg IKKE skrev mig op, til at modtage mails ;) tror der er flere som mig, så tænker den kunne give bagslag, hvis man gjorde det :)

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indlæggene. Godt jeg fik spurgt før vi bare gjorde det Smile

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår det ikke helt. Når jeg handler på nettet modtager jeg ofte en "kvittering", typisk med et link til et spørgeskema om min tilfredshed med handelen, så noget ER altså tilladt.

Jeg forstår godt at vi i en sådan ikke må gøre opmærksom på f.eks. vort nyhedsbrev, men hvis folk svarer på skemaet, har de vel givet en formfor samtykke?

Kan vi ikke skrive noget om nyhedsbrevet o.a. i et sådant spørgeskema?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke til at sige hvad du modtager - men kvittering for købet SKAL du have og om der så er spørgeskemalink er op til dig at klikke på

Du må gerne i kvittering gentage tilbud om at tilmelde sig nyhedsbrev - men må ikke skrive rundt til de som netop ikke har gjort det - for at få dem til at tilmelde sig

det kræver du har en aktiv tilkendegivelse - ikke at de tidl har valgt at svare på noget

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo netop kunder der HAR handlet hos os; vi overvejer f.eks. de seneste tre år. Hvis vi nu (uopfordret) sender dem et spørgeskema om tilfredsheden med deres oplegvelse, så er der vel ikke noget galt i at indlejre noget om nyhedsbrevet i spørgeskemaet?

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Idekort ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fjollerik

Hvis kunderne ikke aktivt har sagt ja til at modtage informatiion fra jer, så må du ikke sende dem noget. Det har nogle af de andre allerede svaret på :) Det ændre ikke på det at de har handlet hos jer.

Mvh

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo ikke en mail med information, men med et link til en spørgeskemaundersøgelse.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)