Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til billig fragt fra Kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en webshop og importerer produkterne fra Kina. Jeg har 3-4 leverandører, som jeg køber fra og får varer hjem 1-2 gange om ugen. Jeg syntes dog at fragten er i den høje ende og vil derfor høre om der er nogen herinde, som måske kunne hjælpe. 

Jeg får i dag leveret med TNT eller FedEx og sidst jeg fik varer hjem fyldte ordren 5 kasser der ifølge TNT havde en bruttomasse på 125 kg. Det betalte jeg 829$ for. Det er vigtig at det er rimelig hurtig levering, da jeg i webshoppen har en leveringstid på 14-20 dage på de varer jeg får hjem fra Kina.

Jeg har forhørt mig hos  både DHL og UPS, men de var dyrere end det jeg betaler i dag, så jeg håber der er nogen herinde, som måske kan hjælpe. Det er hobbyartikler og elektronik jeg importerer.

Mvh

Kim Zaccho

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Ravnsbæk:
Jeg har forhørt mig hos  både DHL og UPS, men de var dyrere end det jeg betaler i dag, så jeg håber der er nogen herinde, som måske kan hjælpe

I øvrigt er en pris på 829 USD for 124 kg ikke nogen helt dårlig pris.  Almindelig luftfragt kunne være en løsning hvis du har + 100 kg fragt pr. forsendelse.

Som lille importør skal man aldrig gå direkte til kurerfirmaerne, prøv at kontakt et firma som Prime Cargo,  de vil både kunne tilbyde dig almindelig luftfragt og kurer fragt.

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Hvis du sender mig nogle mål på de 125kg samt hvilken by de sendes fra, kan jeg forhøre et af de større lokale firmaer.

MVH

Kasper 

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Jeg har snakket med Sipto og fået en aftale, som giver mig nogle rigtige gode priser på fragt, som er en del lavere end det jeg betaler i dag. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Ravnsbæk:
Sipto og fået en aftale, som giver mig nogle rigtige gode priser på fragt

Men det er jo ikke ensbetydende med at priserne nødvendigvis er gode, Det bedste råd er at altid at få priser fra flere forskellige speditører (så dem altid skriftlig som en "all in pris")

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)