Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejelser omkring samarbejde med freelance it-konsulent i Østjylland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en erfaren gammel rotte i it-branchen med mere end 20 års erfaring som selvstændig med hundredevis af brugere hos private virksomheder primært i Østjylland. 

Jeg beskæftiger mig 100% med microsoftbaserede serversystemer og Hyper-V.

Jeg står simpelthen i den luksuriøse situation, at jeg er nødt til at hellige mig andre forretningsområder, og overvejer derfor om man kunne indgå en form for strategisk aftale med en anden freelancekonsulent fra området. Et sådant samarbejde skulle på en eller anden måde give en form for kick-back til mig. Jeg forestiller mig en procentsats, men må klart sige, at jeg er i vildrede.

Er der nogen af jer, der har erfaring med denne typer for samarbejde?

Du må gerne smide en besked af direkte til mig, hvis det var noget, du fandt interessant! :-)

Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 8
Fra  Skab Kunder Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ohm,

Mit navn er Martin Skovrup. Jeg kunne godt bruge en erfarren mand som dig. Min virksomhed Skab Kunder er klar til vækst, og kunne godt bruge flere mand til netværk samt at lave selve arbejdet. Du vil få en procentsats ud fra mængden af det arbejde du laver. Hvis f.eks. du får lukket en aftale får du 25% af første måned.
Hvis du efterfølgende også laver en god del af arbejdet, får du selvfølgelig en fast procent sats af arbejdets fortjeneste.

Min virksomhed arbejder med Hjemmesider og markedsføring. Lad mig endeligt vide om det er noget du kunne være interesseret i.

Mvh,
Martin S.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs lige mit indlæg een gang til ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)