Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag af fitnessmedlemskab

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg ejer en enkelmandsvirksomhed, og betaler mine kunders fitnessmedlemsskab imens de træner hos mig, kan jeg trække dette fra på nogen måde?

Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke helt forstået - lever du af at træne folk i fittness - og har du en aftale med et fittness center om, at du må købe timer der og give dine kunder, ja så må du jo det, hvis det er en udgift taget for at få indtægt (og ikke din egen fittness træning)

Jeg kender ikke mange centre der accepterer man som træner kommer med kunder som man betaler centertimer for og så med et tillæg for indsatsen som træner - og hvad skulle ideen være?

Kunden skal jo så betale din udgift til deres medlemskab UD OVER din træning, så de kan da lige så godt selv betale center og dig hver for sig, og holde det rent. De sparer da ikke noget - tvivler på du som enkeltmandsvik kan få rabat - så samlet må det koste helt det samme for kunden

Uden mere forklaring vil jeg sige NEJ

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Oct 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at uddybe:)

Jeg ejer en enkeltmandvirksomhed.
Jeg lejer mig ind på månedsbasis i et fitnesscenter, hvor jer så kan træne mine betalende kunder der. For at kunderne kan træne med mig der, skal de have et medlemskab til fitnesscenteret..
Dette medlemskab betaler jeg for dem, som en service, hvis de træner minimum x antal gange om ugen med mig..

Må jeg trække deres medlemskab fra som jeg betaler?

Håber det hjalp:)

Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en del af din udgift for at få deres indtjening så kan jeg ikke se andet end ja - men hvad fordelen er for kunden frem for at de betaler det selv - fatter jeg ikke helt - men kan du vise det er en udgift alene taget for at få en større indtægt, så kan du det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Oct 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt - det var lige det svar jeg søgte efter..

Tak

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej, og hvis du giver kunder noget fitness som gave, skal de betale skat af den.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan:

Nej, og hvis du giver kunder noget fitness som gave, skal de betale skat af den.

enig men som jeg læser det, er han træner og tager f.eks 2000 kr om ugen per kunde for x sessioner - og hans udgift er så betaling for brug af fitness (med kunden) f-eks 1000 kr - og så er overskud 1000 kr - i det fald må der være fradrag for udgiften - men det ville være lettere at kunden selv betalte center og trådstarter blot tog trænergebyr, men jeg forstår nok ikke helt baggrrundden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i fradrag - og ideen har jo nærmest karakter af en rabat som kunden opnår ved køb af x antal træningssessioner. Hvis kunden selv betaler centret er der ikke et ekstra incitament til at købe træningssessioner hos trådstarter.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)