Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indisk hjemmeside med samme navn som mit firma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg købte i juni måned domænet Virenmedia.dk. Indenfor den sidste uge har jeg så oprette et PMV med samme navn, nemlig Viren Media. Igår sidder jeg så og opretter en facebook og instagram side, hvor det så kommer til mit kendskab, at der allerede findes sider med navnet Viren media. Det er tilsynelandende en indisk gut, der har købt domænet Virenmedia.com efter jeg har købt det danske domæne, og derefter har oprettet både en instagram og facebook ved samme navn. Jeg er nu blevet i tvivl om jeg kan få problemer, når jeg først har oprettede firmaet Viren Media efter han har køb domænet virenmedia.com og driver en form for forretninger herfra. 

Kan jeg få problemer når firmaet har samme navn? og skal jeg evt. overveje at ændre navnet? 

håber i kan hjælpe 

Daniel Virenfeldt 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærlig er du ikke lidt useriøs? 

I går havde du sjovt nok et næsten identisk indlæg dog med et andet firmanavn.

 "sidste uge oprettede jeg et firma (PMV), som vi kan kalde HHH.dk. Jeg har længe haft DK-domænet til HHH.dk. MEN jeg har i arbejdet med at oprette en facebook-side stødt på en hjemmeside, der går under samme navn. Altså HHH.com, som tilsyneladende er et lille indisk reklame selskab. "

Tilmeldt 3. May 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mener jeg bestemt ikke jeg er.

Jeg beskrev min problemstilling i går med et eksempel (HHH.dk), da jeg ville undgå at oplyse mit domæne.. Men da der ingen respons var, har jeg valgt at beskrive problemstilling så korrekt som muligt i håb om nyttige indvendinger

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er HAMRENDE ligegyldigt!!

Hvis du allerede nu, inden du overhovedet kommer igang, begynder at tænke på hvilke problemer, som dette kan give dig - så er jeg nødt til at sige til dig, at så skal du nok slet ikke drive virksomhed.

Der opstår DAGLIGT masser af udfordringer, hvilke virksomhedsejere skal håndtere - og dette er så latterligt, at det slet ikke er værd at nævne.

Bare se at komme igang og få oprettet alt det du skal oprette og se så at komme ud og få nogle kunder og noget omsætning. Hvis nogen så klager, så sig til dem, at de kan rende og hoppe, for du har din egen business og de skal passe deres.

Eller også skal du blive under dynen og læse Anders And.

Tilmeldt 3. May 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan da ikke andet end at grine af det der!

Nu har jeg tidligere haft en business, hvor jeg blev sagsøgt for et større beløb, hvilket også kostende mig en stor advokat regning. SÅ du må undskylde, men jeg har kæmpe respekt overfor alt det hedder copyright, ophavsret og ligende. 

Og dit argument om at: " Hvis nogen så klager, så sig til dem, at de kan rende og hoppe, for du har din egen business og de skal passe deres." Så løsningen er at lukke øjnene?? HAHA Gør du også det i trafikken? Gør som det passer dig? smadre der ud af? NEJ der er opsat nogle rammer, som du må agere indenfor. Og da jeg er usikker på de rammer i forhold til min udfordring spørger jeg her. 

Så mange tak for dit så brugbare input.. måske du skulle vælge noget med lidt flere billeder og lavere lixtal end Anders And.

God weekend

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

der er mange eksemplet på navn.com og navn.dk som ikke er samme firma.

det klogeste er at finde et helt nyt navn, og det skal være unikt. og så lave .com domæne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)