Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Animationsvideoer... er der penge i det? :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Feb 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Jeg ved da jeg arbejder med annonceret på SoMe at videoer fungere så meget bedere frem for billeder når vi snakker blikfang på annoncer og generelt bare opslag.

Derfor har jeg gået med tanken omkring at lave animations videoer til virksomheder. Enten i form af en kort reklame video (10-20 sekunder) eller længer videoer der skal forklare et koncept (1-5 minutter) Men her kommer mit spørgsmål så.

Tror i virksomhederne har intresse i at købe sådan nogen videoer. Og kunne du selv finde på det?

Det tager jo lidt tid at lave sådan en video med animationer og lyd/speak og derfor vil sådan en video nok løbe op i over 1000 kr. tror i det er muligt at finde købere?

Håber at høre fra jer og hvad i tænker omkring dette. Eller om det bare er en af de mange ideer jeg skal skyde en hvid pil efter :-)

god søndag :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Feb 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

test: Hvorfor dukker dette indlæg ikke op på forsiden?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian1995:
Det tager jo lidt tid at lave sådan en video med animationer og lyd/speak og derfor vil sådan en video nok løbe op i over 1000 kr. tror i det er muligt at finde købere

Ja det kan du tro det er (hvis du altså har en portefølje)

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

bare gå igang.

vis virksomheder hvad du kan lave!

der er penge i tv reklamer, der er penge i animationsvideo på virksomheders hjemmeside.

du skal ikke spørge om der er penge, du skal bare komme igang :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er der :) 

Vi har siden 2013 produceret animationsvideoer og det er de seneste år især blevet de korte videoer til SoMe som du nævner der er populære.

Så det er bare at komme i gang :)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er der helt klart penge i. Der er masser af firmaer derude som ikke aktivt bruger video i deres markedsføring. Kan du producere gode videoer, kan du sætte en virksomhed i rigtig godt lys og skabe kunder til dem.

Jeg tror også en del firmaer selv har prøvet at kaste sig ud i at lave videoer, men har fundet ud af det er ganske svært. Kan du så vise dem nogle gode, informative videoer, med dokumentation for resultaterne - så er du rigtig godt stillet. 

Nu ved jeg ikke type animations videoer du påtænker at lave, men generelt er video dyrt - så ja jeg tror godt firmaer vil betale langt mere end 1000 kr for de rette markedsføringsvideoer.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Se i øvrigt https://animation.mu/, det kører vist ganske godt for deres animationsfirma. De har også priser på hjemmesiden. Mener jeg hørte om dem i et podcast engang  :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord Switch - det er mig der har animation.mu :)

Tilmeldt 7. Oct 19
Indlæg ialt: 37
Fra  Gloove.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Af ren nysgerrighed - hvad ligger prisniveauet på for 90-120 sek. animationsvideo med dansk tale?

Mvh.

Gloove.dk

Gloove.dk - En alternativ og billige måde at flytte på. Gloove.dk - Vi flytter i hele Danmark.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gloove,

Med vores pakke-løsning, hvor du får det hele til én pris (manuskript, storyboard, voice over, animation) vil 90 til 120 sek ligge på 15.000 til 20.000 kr

Mvh.

Kristian

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)