Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig app programmør søges til opstart af nyt projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dygtig app programmør søges til opstart af nyt projekt.

Som partner i en app virksomhed indenfor sundhedsinformation har jeg høstet rimelig erfaring inden for hvad der virker, når det kommer til udvikling, lancering og drift af apps.

Jeg har stået for hele den forretningsmæssige del, alt fra administration, over samarbejdspartnere og kontrakter, til marketing og økonomi. Jeg er uddannet Cand.Merc i strategi og organisation.

Jeg har nu fået en del tid til overs, og ønsker derfor at opstarte en ny virksomhed med nogle af de ideer jeg har til nye apps/forretningsområder. Min partner i mit andet projekt har ikke den fornødne tid til overs, og jeg ønsker derfor at finde en anden super dygtig programmør til det nye projekt.

Tanken er, at jeg for den potentielt rigtige kandidat præsenterer en eller flere af mine ideer, ud fra kandidatens ønsker og ekspertise, og vi så vælger hvilken vi ønsker at forfølge sammen. Jeg lytter naturligvis meget gerne til kandidatens input og erfaring, da det er et partnerskab jeg søger.

På nuværende tidspunkt er de overordnede emner for ideerne afhængighed, klima og sygdomme. Der er forskellige muligheder og udfordringer, samt potentiale, krav til set-up’et og sandsynlighed for succes for de enkelte, og det er derfor det afhænger meget af kandidatens ønsker og evner hvilken vi skal forfølge sammen.