Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig app programmør søges til opstart af nyt projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dygtig app programmør søges til opstart af nyt projekt.

Som partner i en app virksomhed indenfor sundhedsinformation har jeg høstet rimelig erfaring inden for hvad der virker, når det kommer til udvikling, lancering og drift af apps.

Jeg har stået for hele den forretningsmæssige del, alt fra administration, over samarbejdspartnere og kontrakter, til marketing og økonomi. Jeg er uddannet Cand.Merc i strategi og organisation.

Jeg har nu fået en del tid til overs, og ønsker derfor at opstarte en ny virksomhed med nogle af de ideer jeg har til nye apps/forretningsområder. Min partner i mit andet projekt har ikke den fornødne tid til overs, og jeg ønsker derfor at finde en anden super dygtig programmør til det nye projekt.

Tanken er, at jeg for den potentielt rigtige kandidat præsenterer en eller flere af mine ideer, ud fra kandidatens ønsker og ekspertise, og vi så vælger hvilken vi ønsker at forfølge sammen. Jeg lytter naturligvis meget gerne til kandidatens input og erfaring, da det er et partnerskab jeg søger.

På nuværende tidspunkt er de overordnede emner for ideerne afhængighed, klima og sygdomme. Der er forskellige muligheder og udfordringer, samt potentiale, krav til set-up’et og sandsynlighed for succes for de enkelte, og det er derfor det afhænger meget af kandidatens ønsker og evner hvilken vi skal forfølge sammen.

For nogle af ideerne vil det være tilstrækkeligt at kandidaten er i stand til at kode en relativt simpel app til iOS fra bunden, på andre vil det være nødvendigt at kandidaten kan lave en avanceret app til iOS, mens det i andre tilfælde vil være nødvendigt at kandidaten som minimum også er i stand til at sætte sig ind i, samt lære, hvordan man laver en app til Android. Kodning i fælles kodesprog er også en mulighed, men kandidaten skal så efterfølgende være i stand til at rette eventuelle uhensigtsmæssigheder til på begge platforme.

Jeg har (som du nok har spottet) kun et overfladisk kendskab til selve det at lave en app (teknisk), men dybt og bredt kendskab til det forretningsmæssige, så jeg foreslår at arbejdet deles op således at jeg håndterer det forretningsmæssige, og min nye partner håndterer det tekniske. Vi kan så arbejde sammen på brudfladerne, samt naturligvis om de store beslutninger inden for vores enkelte områder, samt virksomhedens retning generelt.

Der vil være tale om en startup, og der vil gå tid før der kan genereres en omsætning. Det afhænger igen af hvilken idé vi vælger at arbejde på hvor lang tid der vil gå før aflønning bliver mulig. Så der vil altså blive tale om et partnerskab, hvor virksomhedens andele fordeles rimeligt mellem partnerne. Det vil være nødvendigt i et stykke tid at have indkomst eller formue som kan dække ens udgifter, og det er bestemt muligt at lave dette ved siden af sin normale beskæftigelse. Det er dog ikke et hobbyprojekt, så det forventes at der lægges et rimeligt antal timer i det løbende, så vi kan få det ud i verden og gøre det stort.

Hvis det lyder som noget du er i stand til at løfte, samt som noget for dig, så kontakt mig endelig og lad os tage en snak om det.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)