Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring navngivning af virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Da jeg gerne vil springe ud i at sælge mine illustrationer, vil jeg gerne åbne en webshop. Jeg studerer grafisk design og vil gerne på sigt være freelance illustrator. Mit spørgsmål er så, skal jeg bruge mit eget navn til den her webshop, eller skal jeg finde på noget selv?

Jeg ved godt at i de fleste tilfælde vil det være dumt at bruge sit eget navn, men nu hvor jeg gerne vil arbejde freelance kan der måske være nogle fordele ved det. Hvad synes I?

Med venlig hilsen
Iben
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser som med stor succes bruger deres eget navn - Det giver da både personlighed - specielt til end der leverer grafisk arbejde mm og vil jo ofte skille sig fint ud, frem for noget kunstigt som NOGEN måske synes lyder smart mens andre tænker - herregud Smile

Der er ikke en facitliste - begge dele kan fungere, men jeg kan da godt se nogen der hellere vil have grafisk arbejde fra Mona Larsen Grafik end fra Kreajunkie - og sikker så også nogen der vil se modsat på det.

Læg ikke mere end nødvendigt i navnet - læs evt https://johnhannover.blogspot.dk/2017/07/valg-af-firmanavn.html  - derimod skal du nok lægge meget i at skabe kontakt til potentielle kunder - både ved SEO (men hvor mange findere deres grafikkker på nettet uden anbefaling) og ved kold kanvas kontakt - Vigtigt at skabe noget arbejde der kan bruges som reference - og vigtigt at, som grafiker og illustrator, kunne forstå hvad det er kunden vil frem til med sine forklaringer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)