Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger/Marketing personer søges som partner til et spændene software projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej partner

Jeg har brugt de sidst mange år på et udvikle et IP telefoni system som kan alt det man forventer af et IP Telefoni system og meget mere.

Jeg har blandt andet udviklet et modul som ingen har i Danmark og som er mårettet sælger/kunde service medarbejdere. Systemet er web baseret "preditictive dialing" system som ringer automatiske til alle de kunde-emner man uploaded til systemet og kan en hele masse andet såsom optagelser og lytning osv.

Jeg søger en 30% partner som skal fungere som en sælger/account manager, og en anden partner  som skal står for marketing til 30% af partnerskabet, mens jeg vil står får levering af varen og support. 

Som partners skal vi alle 3 betale de 80.000 som kræves for at oprette et ApS. (de 80.000 skal bruges på marketings-relateret udgifter og ingen af os får løn med mindre vi tjener penge :-))

Lyder det for godt til at være sandt, hvorfor ikke send en email til mig hvis du brænder for at være en dele af et fedt koncept og går fra medarbejdere til ejer af eget software forretning.

Hvis alt forhandles som de skal, kan vi lancere inden nytår. Jeg glæder mig til at vise jer produktet snarest. 

Jeg forventer at mange vil være interesseret især fordi jeg kræver ingen start-u  kapital for at være en dele af projektet. derfor skrive gerne så meget som muligt om dig selv og hvorfor er du den rigtig person til projektet.

Ser frem til at høre fra dig.

MVH

MH

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)