Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B Parfume wholesale/producent.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er.

Jeg har til min startup brug for en røvfuld parfumer. En af mine udfordringer er, at de wholesaler B2B forhandlere er ufattelig dårlige til at respondere på mine emails. 

Så nu har jeg skrevet til Matas for at høre om et eventuelt partnerskab eller om jeg kan købe nogle parfumer til deres kostpris + interest. 

Hvis det ikke går, hvilket der er mulighed for har jeg brug for en leverandør. Sidder der nogle som enten har haft med parfumer at gøre, eller som måske stadigt gør, der vil hjælpe en ligesindet iværksætter igang :- )

Jeg søger både parfumer til mænd og kvinder. Jeg er ikke interesseret i parfumer i den billige ende (100 ml for under 250kr) Jeg søger primært designer, niche og high end parfumer. (Chanel, YSL, Creed, Amorage, Roja, Armani, Dior osv.) Jeg skal ikke have dybde i mit sortiment, men bredte. Derudover er jeg primært interesseret i 150-200ml flasker hvis muligt. 

Mvh. Jonas Jacobsen

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dit budget?

Kan få det hjem med optil 60% besparelse, smid pb 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

AllRoundMan:
Kan få det hjem med optil 60% besparelse

Det lyder da vist lidt for godt til at være sandt!  Det lyder mere som om der er tale om kopivare eller ulovlig import.

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

AllRoundMan:
Kan få det hjem med optil 60% besparelse

Det lyder da vist lidt for godt til at være sandt!  Det lyder mere som om der er tale om kopivare eller ulovlig import.

Har du et bedre tilbud? Dårlig konkurrence menneske...

Du skal sku da ikke svine min butik til fordi ???

Det er hvad det nu er, og det er ikke kopi. 

Men konkurs rester,  vil du forpeste mit liv yderligere???

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit budget lå på 100.000kr.

Jeg har dog brugt 75% af mit varekøbs forbrug. Priser, som varierer mellem 35-80% af markedsprisen. Alt afhængig af kvalitet og popularitet. 

Men jeg er da nysgerrig på, hvordan du opkøber parfume :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)