Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hotellejlighed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle sammen

Jeg er ret nysgerrig på hvordan man får fat i en Hotellejlighed

Jeg har hørt mig lidt omkring men der er mange forskellige meninger på hvordan man får fat i en hotellejelighed
og af hvad jeg kan forstå så er en Hotellejlighed et erhvervslokale som er blevet godkendt af ejendomsforeningen til at drive hotellejlighed ?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår dit spørgsmål.

Altså, min definition på en hotellejlighed er en hel lejlighed (til 1, 2 eller 4 personer) med alt udstyr, men som bliver serviceret som et hotel med receptionist, regelmæssig rengøring, håndklæder, evt. morgenmad osv. Sådan en lejer man jo bare, hvis man lige har småpengene til det. Fordelen for lejeren er korte frister for ind- og udflytning samt en mere privat og "hjemlig" følelse end et normalt hotelværelse.

Du skriver "et erhvervslokale", så mener du måske et Hotelkontor? Altså hvor man kan leje et kontor for kortere eller længere tid?

Hvis du selv vil være udlejer af egentlige hotellejligheder, skal kommunen så vidt jeg ved også spørges om lov. De fleste udbydere har mere end en lejlighed for at kunne dække efterspørgselen og for at servicen bliver rentabel. 

Tilmeldt 13. Oct 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Birte tak for hurtigt svar!

ja måske er formuleringen af spørgsmålet ikke helt skarpt nok :)

men ja jeg mener et hotelkontor som man så lejer som hotellejlighed

Men lad os sige at hvis man har en ejerlejelighed som man ikke bruger og man gerne vil leje den ud som hotelkontor, så skal man så også ind og søge om tilladelse hos kommunen for at få lov og drive hotellejelighed ?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

meget uklart. Skal den lejes ud til private som bolig - så er det boligforeningen der skal ind over Skal du drive virtuelt kontor med sekretær hvor firmaer kan have deres adresse, så er det igen givet boligforeningen og så skal dit firma hvidvask registreres (og dermed kontrollere dine kunder)med mere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Oct 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John

Planen er vi gerne vil stifte en virksomhed hed som udlejer hotellejeligheder på Airbnb. fordi som privat person må man jo kun leje 70 dage om året så vi skal stifte en virksomhed som udlejer hotellejeligheder gennem Airbnb.

Så spørgsmålet hvordan vi kan få lov at bruge en ejerlejelighed som Lejelighedshotel


Vh Benjamin
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

tvivler jeg på men hør andre - der vil ikke være bundfradrag for erhvervsleje som det jo så vil blive i dit fald heller

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)