Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af flyer samt 1000 tryk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

 
   I forbindelse med min coach uddannelse hos Sofia Manning skal jeg bruge masser af klienter der vil coaches gratis. Så jeg kan blive RIGTIG go´
 
Derfor skal jeg have designet og trykt 1000 flyers, som jeg selv levere billeder og tekster til.
 
Da det jo er en gratis ydelse jeg ønsker, at tilbyde vil jeg ikke bruge vildt mange penge på det. Så hvor billigt kan du gøre det?
 
 
Mvh Kenneth Boysen 
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Det jeg ender frem med skal ligges i en kongrespakke som kommer ud til 600 mennesker. Måske jeg skulle finde på noget "specialt" så min enkelte lille flyer med tekst på den ene, side ikke forsvinder i alle de andre brocurer.
 
Har overvejet at trykke det på et postkort. Det er da anderledes og med lidt held falder dette lille postkort ud af bunken af brocure, inden det hele ryger i skraldespanden
 
Ellers nogle ideer?
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine bekendte er freelance designer, og han kan helt sikkert designe det for dig. Han er meget billig, da han ikke rigtig forstår sig på det økonomiske :-) men han er rigtig god, og jeg benytter ham selv ofte.

Han kan kontaktes på phuc@phucisme.dk 
 
Kan desværre ikke lige hjælpe dig med trykkeriet...
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
takker!!! Det vil jeg prøve.
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Omkring trykken af det, så prøv at hive fat i Jesper fra Mediamouse.

Han har nogle rimelige priser (og faktisk også priser der kan slå lasertryk), og en super kvalitet.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg designer gerne en flyer for dig - til nøjagtig samme pris som du tager for at coache mig.
Trykning finder vi ud af.
 
mvh Hans
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
  Vil du have lavet det meget billigt, eller må det godt se blot tilnærmelsesvis fornuftigt ud?

Hvis det ikke kommer 100% an på prisen, så skal du da være velkommen til at kontakte mig i MediaMouse. Vi har idag 3 forskellige muligheder for tryk hvad angår tryksager:
- Offset: Vores foretrukkende, da det er her vi virkelig kan leverer en kvalitet som giver baghjul til alt hvad der minder om lavpris-trykkerier.
- Digitaltryk: Godt til mindre oplag, hvor det blot ikke grundet det lave antal kan betale sig at offset-trykke.
- Digitalprint: Billigt og har en kvalitet derefter. Det som en del lavpris-trykkerier kalder digitaltryk. På trods af at det er billigt, så er det faktisk i orden til sådan noget som simple flyers og andet som blot indeholder nogle få farver og tekst. Men så snart der kommer fotos og lignende på, så bliver det noget mere tvivlsomt.
 
På digitalprint har vi så heller ikke de samme muligheder for efterbehandling som vi har ved de andre trykkemetoder. Sådan noget som f.eks. lak-behandling kan ikke lade sig gøre på digitalprintet materiale.
 
Du kan fange mig på jesper snabelA mediamouse.dk eller 22 72 66 72, hvis du skulle være interesseret i at høre nærmere
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

  Det var da et rigtigt godt tilbud!. Det vil jeg bestemt takke ja til.
 
Du hører fra mig.
 
 
 
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/10/2006 8:04:18 AM Forfatter: Jesper Norbøll

- Digitaltryk: Godt til mindre oplag, hvor det blot ikke grundet det lave antal kan betale sig at offset-trykke.
- Digitalprint: Billigt og har en kvalitet derefter. Det som en del lavpris-trykkerier kalder digitaltryk.
 
 
Undskyld jeg hijack''er tråden, men Jesper, kan du ikke forklare forskellen på digitaltryk og digitalprint?
 
mvh Carsten
 
 
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)