Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af flyer samt 1000 tryk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/10/2006 9:34:15 AM Forfatter: Kenneth Boysen

Hej Hans

  Det var da et rigtigt godt tilbud!. Det vil jeg bestemt takke ja til.
Du hører fra mig.

Hej.
Jeg bliver helt blød omkring hjertet af denne store hjælpsomhed og assistance - uden at nogen altid skal score kassen på at hjælpe andre folk - stor respekt.
Var det evt. mulighed at vi andre fik resultatet at se, når dette var på plads.
Med stor Amino respekt.

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Digitalprint: Et print fra en forvokset udgave af en "almindelig" farvelaserprinter, ulemper, opvarmet papir og print, hvilket kan forsage forskydninger, begrænsning i papirtykkelse og papirtyper, print "look".

Digitaltryk: En digitaltrykmaskine, dvs., stadig en form for printer men med de bedste egenskaber fra offsettrykmaskinen overført til en digital proces. Fordele: Trykker som regel med 70 linjers raster (meget tæt på offset) med flydende farver, så opvarmet papir og print og mispasning er stort set er ikke eksisterende, kan køre alle papirtyper, mat, blank, labels, folie, plastik og genbrug og i op til 300 g.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/10/2006 11:33:07 AM Forfatter: Entrepanuer

Digitalprint: Et print fra en forvokset udgave af en ''almindelig'' farvelaserprinter, ulemper, opvarmet papir og print, hvilket kan forsage forskydninger, begrænsning i papirtykkelse og papirtyper, print ''look''.

Digitaltryk: En digitaltrykmaskine, dvs., stadig en form for printer men med de bedste egenskaber fra offsettrykmaskinen overført til en digital proces. Fordele: Trykker som regel med 70 linjers raster (meget tæt på offset) med flydende farver, så opvarmet papir og print og mispasning er stort set er ikke eksisterende, kan køre alle papirtyper, mat, blank, labels, folie, plastik og genbrug og i op til 300 g.

 
Aha - 1000 tak for forklaringen!
 
mvh Carsten
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Selv tak!
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Carsten, Jeg kan se at Entrepaneur allerede har svaret ret præcist på hvad forskellen er imellem digitalprint og digitaltryk .
 
Jeg vil så lige tilføje at vi kan digitalprinte op til 250 gram og digitaltrykke op til 350 gram. Det største format vi kan håndtere digitalt er A3 Overstørrelse (SRA3).
 
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
 
 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/10/2006 9:56:06 AM Forfatter: Heidi

Jeg bliver helt blød omkring hjertet af denne store hjælpsomhed og assistance - uden at nogen altid skal score kassen på at hjælpe andre folk - stor respekt.
Var det evt. mulighed at vi andre fik resultatet at se, når dette var på plads.
 
Spar blot på de blødende hjerter - udover venlighed, er det også cool business.
Hvor går han mon hen, når han har råd til at betale? Går han til én, han ikke kender, eller går han til én, han kender ud og ind gennem ½ års coachingsessions og som oven i købet har lavet han en gratis flyer?
 
Desuden giver det sikkert nogle dejlige klik på min referenceside, når jeg nu fortæller, at jeg Kenneths flyer kan ses her:
 
 
mvh Hans
 
 
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)