Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag Enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 19
Indlæg ialt: 22
Fra  Nutritionzone Danmark Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj halløj, og god aften!

Jeg ville lige høre hvordan det fungere, når man har en enkeltmandsvirksomhed, og selv skyder penge ind i selskabet. Når jeg angiver mine indbetalinger i firmaet på selvangivelsen, hvad sker der så derfra med fradrag? Kommer min firma til at skylde mig penge, eller hvordan fungere det?

På forhånd tak Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du angiver ikke dine indbetalinger -og heller ikke dine hævninger- Du angiver dit resultat som er indtægter (har ikke med DINE indbetalinger at gøre) og fradragsberettigede udgifter der trækkes fra = overskud.

hvad du hæver og hvad du skyder ind har ingen betydning for skat i alm personbeskattet enkeltmands - Overvej små penge efter E-bog eller paperback https://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html som forklarer alt det der så alle kan fatte

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Oct 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skyder som sådan ikke penge ind i firmaet. De betragtes stadig som dine egne og befinder i i samme "skattemiljø".

Jeg driver til daglig Tjekrevisor.dk, hvor du kan finde det bedste gratis regnskabsprogram til små virksomheder.

Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med John og Marc. Det er kun i forbindelse med VSO (Virksomhedsskatteordningen) at man opgøre en indkudskonto og hæfter kan man registrer de årlige indskud (inbetalinger) :)

Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

* Der skulle selvfølgelig stå "Herefter" og ikke hæfter ;D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)