Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic og bogføring af afdrag

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg søger lidt inspiration til, hvordan vi kan håndtere ratebetalinger for køb af produkter. 
Indtil nu har vi sendt 1. faktura afsted (upfront betaling) og efterfølgende oprettet ratebetalingen som et abonnement - for overblikkets skyld. 
Problemet med dette er bare, at det jo ikke tæller med i vores balance

Det er ikke en løsning at sende hele fakturaen ud, da vores erfaring er, at vi så skal bruge enormt meget tid på, at rykke kunderne efter betaling, hvis ikke de får en visuel påmindelse hver måned (fx faktura fra abonnementsløsningen som vi gør nu.)

Jeg har talt med E-conomic, som forslår at vi så sender alle delfaktuer afsted til kunden med det samme, men dette er heller ikke en løsning, da nogle faktuaer først kan sendes ved dellevering af produktet. 

Hvordan håndterer I andre dette? 
Jeg har brug for noget, som kan systematiseres og skabe klart overblik. Jeg vil derfor gerne undgå, at skulle sidde i Excel og føre regnskab med, hvor mange indbetalinger vi har modtaget, hvornår vi sidst påmindede kunden om betaling, mv. 

På forhånd tak :-) 

Vh Stine

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)