Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger web designer til forum site!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 Jeg søger en DYGTIG web designer som vil hjælpe mig med at lave et "stort" nyt prof forum til masser af brugere.

Det er ikke en webshop.

Det må ikke være for dyrt, da det er for at hjælpe mødre osv. Håber at der er en venlig hjælpsom sjæl derude.

 

Venligst vigge1

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej.

Kan installere phpbbv3 eller SMF for 500 x moms. So konfigurer jeg den og hjælper dig i gang med at bruge det.

kontakt mig på stefangranholm@gmail.com

 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej det lyder godt - men jeg aner ikke hvad det er :-) måske kunne du uddybe det og sende mig mail :-)

Venligst

Vigge1

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen sammenhæng i "DYGTIG web designer", "prof forum" og "ikke være for dyrt". Hvis du vil have en dygtig webdesigner til at lave et professionelt produkt må du også frem med muldvarpen Smile.

Min anbefaling er at du sætter en OS forum op (eller får stefan til det). Så kan du eventuelt få en DYGTIG webdesigner til at sætte et prof forum op når engang du har nok brugere af dit forum til at betale for det.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg lige husker, så tror jeg nok at Martin har punget ud med 300k for amino ind til videre (det bliver nævnt i en tråd et eller andet sted).

Så det er nok ikke lige sikkert at man kommer så langt igen i den retning for 500 Kr...

Lige i forhold til phpbb; så vil jeg sige at det er noget frygtetligt bras. Vi har (af uransageligt årsager) engang sat det op for en kunde og det har ikke givet andet end problem lige siden. Meget kan naturligvis have ændret sig over den sidste tid. Men at phpbb skulle være blevet et godt produkt tvivler jeg på. Men det er da garanteret fint hvis det er et hyggeprojekt du vil kaste dig over.

/Peder 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla + Firebird + denne rockettheme template, så er du i gang for en 500'mand

http://demo.rockettheme.com/dec07/index.php?option=com_content&task=view&id=55&Itemid=71 

www.rockettheme.com 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige at jeg ikke har nogen erfaring med det overhovedet. Og jeg har heller aldrig sagt at man ikke kan komme i gang for en plovmand.

Jeg vil bare "tro" at der er et stykke vej fra en open source løsning som ukritisk er sat op som den oprindeligt er blevet skrevet, til en egentlig professionel og gennemarbejdet løsning. 

Men igen, det er temmeligt begrænset hvor meget erfaring jeg har med systemerne.... 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

phpbb http://www.phpbb.com/

smf http://www.simplemachines.org/

Har gode erfaringer med PhpBB selvom en siger det modsatte. SMF er godt, da det er nemt for dig at opdatere i fremtiden.

Som sagt, 500ex moms, så er du godt på vej.

Kan selvfølgelig lave den i Joomla og firebird for 1500 ex moms, men så er det sværer at opdatere hvis man ikke er teknisk anlagt. (Fireboard er en skrabet model af SMF) 

 

 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)