Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidligere sælger søger nyt job.......er åben for alt.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 05:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Efter en arbejdsskade og efterfølgende knæ-operation, står jeg desværre i den situation, at jeg skal på jagt efter et nyt job. da knæet ikke rigtig kan holde til at kravle rundt på det længere......

Mit navn er Torben Pedersen, 46 år og bosiddende, lidt udenfor Aalborg.

Jeg har haft kontaktflade med forskellige brancher, blandt andet levnedsmiddelindustrien, byggebranchen, salg til private, salg til det kommunale og sidst, men ikke mindst sportens verden. Via min fodboldkarriere har jeg også fået opbygget mig, et stort netværk som har givet mig en masse gode kontakter.

MIN FAGLIGE BAGGRUND.

Via min erhvervserfaring, har jeg rigtigt gode evner indenfor kommunikation, kundebetjening, marketing, service og ikke mindst salg.

Jeg har et godt kundetække, forstår at få folk til at føle sig i centrum, og ved hvor vigtigt det er at, have øre for deres ønsker og matche det med deres behov.

Jeg er vant til at have med mange forskellige mennesker at gøre, høj som lav er uden betydning for mig, da jeg ”tager” mennesker som de er.

Jeg er serviceminded, og god til at bevare daglig kontakt til kunder, leverandører og kollegaer, så kunden i sidste ende, får det bedste resultat.

Jeg er vant til at arbejde med budgetter, og har altid opnået gode salgs resultater.

Jeg er naturligvis mere end villig til at deltage i kurser/oplæring, for at være det, helt perfekte match til Jeres virksomhed. Selvfølgelig også sprogkurser og IT-kurser.

MIN PERSONPROFIL.

Jeg er en meget imødekommende og social person, altid glad og åben, og har meget nemt/let ved at skabe kontakt med mennesker.

Jeg er selvstændig, målbevidst, og yder en stor arbejdsindsats, også på det sociale plan og vil altid gå den ekstra mil for at opnå resultater

I det at have arbejdet i en branche med kunder/mennesker, ved jeg at der kan opstå ”uoverensstemmelser”, men da jeg er et meget uhøjtideligt og helt nede på jorden menneske, er jeg god til at løse ”konflikterne” på rette tid og sted, finde en konkret løsning og fortsætte det gode og positive samarbejde.

Jeg har altid et smil på læben, og er meget snaksaglig og glad for at have kontakt med mennesker, jeg trives med at arbejde selvstændig, men er i høj grad også en team player.

Jeg har gennem 20 år spillet fodbold på et højt niveau, og været træner for både senior- og ungdomshold i Lindholm IF og Aab, hvor jeg stadig er ansat, samt tidligere spillet i AAB og Blokhus FC.

CV.

1990. Afgangseksamen Gl. Lindholm Skole

1991. HG, Aalborg handelsskole

1992-2003. Danish Crown, Nørresundby, dog afbrudt af 1 år som frivillig værnepligtig hos Prinsens Livregiment, Viborg

2003-2005. Kørende salgskonsulent hos Indoor Cleaning Systems. Booking, afholdelse af kundemøder, salg, levering og som back-up for salgschefen. Bedst sælgende i Europa.

2006-2007. Da-No Rørmotasje Norge. Montage af sprinklere til brandsikring.

2007-2009. Kørende salgskonsulent. Tagsten, mursten, ståltage og sten dekoration til vægge. Booking, salg, kundepleje.

2009-2012. Da-No Rørmotasje Norge. Montage af sprinklere til brandsikring.

2012-2016. Salgschef JgV design og development.

2017. Indkøber/altmuligmand Aalborg kommune

2018-2019. Arbejdsmand hos Abibos

Sprog: Dansk, engelsk, norsk, tysk ( kunne måske trænge til en genopfriskning, da jeg ikke har brugt det længe)

Jeg håber dette har vakt nogens interesse. Jeg kan kontaktes på email: torbentub73@gmail.com eller tlf: 60585121

De bedste hilsner Torben

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)