Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontaktet fra Kina angående mit domain... Hvad vil det sige?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har modtaget en mail fra en internet udbyder i Kina angående mit domain som jeg forstår det vil et andet firma bruge i Kina eller hvad?

Her er hvad de skrev:

This email is from China Internet Services Provider, which mainly deal with the domain name registration in China.

We received an application from XXX Company on December 5th, 2019. They want to register "MIT_DOMAIN" as their keyword and China/Asia (CN/ASIA) domain names.

But after checking it, we find this name conflicts with your company. In order to deal with this matter better, so we send you email and confirm whether this company is your distributor or business partner in China or not?.

Kan nogen hjælpe mig og sige hvad det vil sige og hvad jeg skal svare dem. Da mit domain betyder meget for mit firma/nethandel vil jeg jo helst ikke have noget i Kina der ligner det uanset hvad de vil lave på det domain.

Mit domain er kun registreret som et .dk indtil videre.

/Magnus

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare smid den mail ud. De forsøger kun at få dig til at købe et domæne som du ikke har brug for.

Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tænker også det er SPAM :) 

Du har købt .dk domæne, så dit domæne gælder også kun ""Domæne".dk" 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fik de mails et par gange om året iver 3-4 år.

Det er en "salgsstrategi" og der er intet reelt bag det. Hvis du ønsker domænerne så køb dem fra nogle andre.

Tilmeldt 9. Jan 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også tidligere modtaget den type mails. Bare slet den - det er det rene spam
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)