Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget ville du betale for at komme ud til 660.000 husstande?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus..., med den overflod af medier vi bliver bombarderet med i dag, gratisaviser og magasiner, som abbonnementsbaserede månedsmagasiner, Internet, e-mail, direct-mail, TV, mobilreklamer, Radioreklamer, Word-of-mouth etc. så vil jeg være helt ærlig og sige at jeg ikke vil give så meget som én krone til det.

Medmindre jeg er TDC Mobil og synes dit produkt er fedt (hvilket tro mig der skal meget til) og véd at bare 10% af dine 1,1 mio. rent faktisk læser bladet, eller måske staten med én af deres farligt fine kampagner for trafiksikkerhed eller aids .
 
Du er på vej ud i en branche der befinder sig ude for lands lov og ret, og de kæmper en krig hver time for at overleve i dette sande mediehelvede! Min overbevisning er at ligesom influensaen efterhånden har gjort sig immun overfor den eksisterende pencillin, så er jeg sikker på at også traditionel markedsføring er på vej u, medmindre du selvfølgelig får fat i de store der har råd til at pumpe millioner, milliarder årligt ud i så mange medier som muligt, jo så virker det selvfølgelig.
 
Stadig, har hverken tv-reklamer, radioreklamer, magasiner, direct-mail, folk på gaden eller noget andet, fået mig til at skifte mobilselskab endnu, eller bil for den sags skyld !
 
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du læser undersøgelser om reklamer, vil du se at du er oppe på en høj procentdel der læser mange af de reklamer de får ind af døren.
Her snakker vi ikke 10%.
tallene fra gallup siger:
50% af danskerne læser alle eller næsten alle husstands omdelte reklamer.
82% af danskerne læser minimum halvdelen af de husstands omdelte reklamer.
Og overflod af reklamer er der heller ikke - i gennemsnit siger danskerne at de mener de får under det antal reklamer ind af døren end de egentlig gør.
I gennemsnit kommer der 19 reklamer ind af døren i 2005.
vi taler over halvdelen der mener de får under 19 reklamer ind af døren - hvilket må bevise at det ikke er noget der irriterer os så meget mere.
i 1988 blev der omdelt 8 reklamer om ugen - men gennemsnittet sagde de mente der kom 10-15 styk.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus, jeg er slet ikke i tvivl om at der sidder en masse reklame-glade danskere og tygger sig igennem bundtet hver uge, jeg lufter også blot min personlige holdning og indtryk af fremtidens mediemarked.

Det giver desværre bare ikke mig mere tid i hverdagen. Og når vi samtidig skal investere i nyt køkken, bad, ungerne skal have flere og mere moderne (dyre) fritidsinteresser og tilbehør til dette, vi selv skal have flere aktiviteter, socialt som selverkendende. Alt dette skal finansieres = der skal arbejdes mere for at tjene pengene.
 
Så på den ene side har du den positive side af det, folk skal konsumere stadig flere forbrugsgoder, hvilket giver et godt grundlag for dit medie der kan annoncere for disse ting. På den anden side har du et medie der skal ind i kampen om vores ekstremt sparsomme rådighedstid om rådighedsbeløbet .
 
Dertil er min kommentar, og ret mig endelig hvis jeg tager fejl, at de danskere der har tid til at sidde og gnave sig igennem hvert eneste stykke reklame, medie, information mv. de bliver præsenteret for, ikke er lig med de mest købestærke publikum da disse er ude og pleje deres ego''er med aktiviteter eller arbejde til at opretholde deres aktive og berigende liv .
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... kan se at mit indlæg herover desværre blev forfattet i en tone der højst sandsynligt kan og vil blive misforstået.

Min konklusion er bare; Janus, hvis du vil det, og hvis du har din baggrund for det i orden så klø for helvede da bare på og lad dig ikke påvirke af en pessimist som mig (hvilket du øjensynligt heller ikke gør). Det jeg siger er blot at jeg personligt ikke ville røre det med en ildtang.
 
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med dit magasin/blad .
 
 
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved hvad du mener matt - så jeg tager det ikke ilde.
Jeg har intet problem med at få respons på mine ideer både positivt og negativt.
Ellers ville jeg sku aldrig få dem udviklet over i en bedre retning.
jeg er (heldigvis) ikke som nogle andre idemænd, der mener at deres ide er den hellige gral, og hvis andre har nogle kritik punkter så er de nogle fjolser der bare ik har set lyset.
dette skal ikke forståes at jeg mener du, eller andre herinde er sådan.. Kun at jeg har mødt denne type mennesker, og jeg ryster på hovedet de fleste gange.
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
glemte lige at sige tak
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper, det manglede da bare .

Husk på, at hvis du kigger i min signatur kan du se jeg beskæftiger mig med noget der rigtig godt kan lide medier, da det jo er potentielt arbejde til mig, så derfor er det 100% fra hjertet når jeg siger at jeg håber det lykkedes for Jer.
 
Så du ringer bare hvis I skal have udrettet nogle super freelance foto-opgaver .
 
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Matt

skal skam nok huske dig, hvis vi skulle få brug for en fotograf
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/10/2006 8:34:58 AM
Forfatter: Toga

2,3 - 2,4 mio husstande - er det ikke samtlige i DK ?



- Eller hvor mange tæller hele DK ?




Mvh/




Så vidt jeg ved, er der flere, men der er ca. 2,3 mio husstande i Danmark der ikke har et "Ingen Reklamer tak" på døren.


Side 2 ud af 2 (19 indlæg)