Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal hoste www.wideeyes.dk?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fri mig for det onde - og surftown !

 

Alt efter hvad du ønsker, ligger priser for et godt webhotel på 200MB over en 100kr

Alle der siger "ubegrænset trafik" kan du starte med at glemme. Der findes ingen "ubegrænset trafik", mm. der er hvisse ting. Fx. ubegrænset trafik = 1 MB pr besøgende, eller filer max 1 MB


I den billige ustabile ende , one.com (support stinker)

Jeg kan til gengæld hjælpe. Jeg laver ofte løsninger, med support. Folk sender en mail ved problemer eller ringer/smser. Selv hr. og fru jensen kan forstå sproget ... 

Ellers kan jeg henvise til dandomain, de er også i topklassen.

Husk - Billigt er ikke = kvallitet. Man betaler for servicen. 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan ... du skal passe paa med at komme med den slags udtallelser ... B-One kan faktisk hive dig i retten for det der ...

Desuden er baade Surf-town og B-One udemaerkede til det markedssegment de henvender sig til. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej MC

Det er mange ting om one. Når jeg fx. laver joomla 1.0.x kan der være PHP problemer, siden er nogle gange nede mm. Nogle har gode oplevelser.

Engang var jeg glad for one.com , men lige pludselig gik det galt for mine 3 hjemmesider, som lå på hver deren one side...

Derfor er det skrevet ud fra min erfaring.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadigvæk ... hold den slags for dig selv ... eller sørg for at komme med hele historien istedet, den måde at skrive det på kaldes injurier og det er ulovligt og det kan de stævne dig for.

Igen bare et velment råd.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan noget er vel altid subjektivt, de store drenge på markedet (Surftown & One), vil du altid kunne finde nogen der ikke synes om. Men som MC Solutions rigtigt nok siger, så skal man se på det i forhold til prisen.

Jeg kender rigtig mange der har sites hostet hos Surftown, som er meget tilfredse med det og ikke oplever nogle problemer. Hvis man gerne vil betale mere og få en bedre service kan man f.eks. ligge sit site hos Scannet. De er rigtig gode og har kanon support. Men det betaler man også for, nogle har bare ikke brug for det service niveau, derfor er de billige et godt alternativ.

Men tror nu kun det er sundt for os alle hvis vi ikke begynder at kaste rundt med subjektive holdninger til div. udbydere/konkurrenter.  

Fra Tasiilaq, Østgrønland
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 Kristian Nissen skrev:

hvad med at bruge amerikanske dreamhost, de har lige nu et fødselsdags tilbud 500 GB disk, 5 TB båndbredde - har endnu ikke selv brugt dem

citat slut

 

Jeg har haft min webside www.neriusaaqbooks.com liggende hos Dreamhost i to år, og jeg har været meget tilfreds med det.

Jeg blev anbefalet dem, fordi de kører linux, som er hurtigere end windows, og kører php og mysql

 

Venlig hilsen

Gerda Vilholm 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers prøv site5  

1.5GB plads,  15Tb trafik- de hat tilbud pt. på 3.5dollar i måneden - lidt mere oven i og du kan have flere domæner oveni

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus: Scannet har så intet at tilbyde ifht. Surftown, de har både bedre support, stører linier og bedre hardware at køre deres hosting på ... jeg vil hundrede gange hellere ligge hos Surftown end scannet (og b-one for den sags skyld)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

mcsolutions:

Rasmus: Scannet har så intet at tilbyde ifht. Surftown, de har både bedre support, stører linier og bedre hardware at køre deres hosting på ... jeg vil hundrede gange hellere ligge hos Surftown end scannet (og b-one for den sags skyld)

 

Er det din personlige holdning, eller er det fordi du arbejder for surftown at du fremhæver dem som værende nærmest perfekte? Wink 

Man kunne jo godt forestille sig en interesse i at fremhæve egne kunder fremfor deres konkurrenter.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg arbejder ikke for Surftown! Men jeg har været inde og se deres serverrum og de har præcis de samme faciliteter som både dig og mig kan tilbyde, de har yderst kompetente folk og jeg kan ikke sætte andet på dem end at deres produkter er billige.

 

Derimod har jeg gentagne gange været oppe at skændtes med Scannet som blev nævnt her i tråden, min personlige holdning er at de ikke har en meter forstand på kundeservice og at jeg aldrig handler med dem igen.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)