Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal hoste www.wideeyes.dk?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 Var et par kunder som får hosted hos surftown, og det har givet en hel del problemer. Den ene af dem oplevede at de ved en vis trafikbelastning fik lukket deres side fordi loaded gik ud over de andre sider som var hostet på samme server. Vi snakker under 10k besøgende, så det kan ikke siges at være fuldstændig ude i hampen vildt. Sådan noget syntes jeg er en smule problematisk, specielt når der ikke var gjort opmærksomt på det tidligere. 

Det var bare for at tage det mest hårrejsende tilfælde af problemerne vi har haft. 

/Peder 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Peder

Det er jo netop det klassiske eksempel ved billig-hosting det der :)   ... og det er netop en af grundende til at vi altid anbefaler os selv lige så snart at kunden selv har indset problemet ved billig-hosting ... men har de ikke det kan du godt regne med at det bliver hårdt at overbevise kunden :)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 Korrekt, man kan nogen gange blive overrasket over hvor det er folk vælger at spare. Det er nok de færreste erhverdrivende som det vil gøre en forskel for om hosting koster 9 kr eller 100 kr, så hvorfor ikke bare tage skridtet og få noget kvali til at starte med.

Nå men om ikke andet, så tror jeg måske denne tråd er kørt lidt af sporet.

Det er jo ikke ligefrem fordi one eller surftown dækker de behov som der bliver spurgt efter.

Så tilbage til spørgsmålet: Hvem skal hoste wideeyes?

/Peder 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Morten, giver du mig et ring på 70 220 627 engang i eftermiddag? Så tager vi lige en snak om hvad i har behov for og så skal jeg nok finde en god pris til dig, om vi snakker dedikeret eller virtuel server kan jeg ikke lige gennemskue endnu men det kan jeg helt sikkert når vi lige har snakket sammen i telefonen :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tak fordi I har taget jer tid til at skrive.

Jeg havde håbet på at få en lidt bedre beskrivelse af hvorfor jeg fx skal vælge X frem for Y. Dvs. hvad forcerne og fordelene er for mig som kunde - sagt på en måde som selv jeg forstår Stick out tongue Og gerne et par priseksempler på de lidt dyrere løsninger så jeg havde noget at sammenligne med.

De forslag der er kommet takker jeg mange gange for. Jeg vil kigge forbi de forskellige hjemmesider og prøve at finde rundt i junglen. .:)

Hilsen Morten 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vi kan godt tage en her istedet men vi skal have lidt mere info om hvad du har behov for, hvor meget trafik du bruger, hvor mange filer du har liggende, antal besoegende, antal dynamiske og database-funktioner osv.

 

/ Mikkel 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)