Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervs konto

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille webshop, og i den forbindelse har jeg brug for en konto så jeg kan få udbetalt min moms fra skat, men 

min bank som i dette tilfælde er Nordea, vil ikke knytte mit CVR til min private nemkonto som er en konto der er helt ny

og ikke står nogle penge på, jeg kan sagtens holde min privat og virksomheds økonomi adskilt, de siger jeg skal have en

erhvervs konto som koster i oprettelse ca 4800 Kr og 95 kr pr måned, er der nogle der har prøvet det samme, eller nogle der har

en ide hvad man kan gøre, for jeg har ikke behov for en erhvervs konto,

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre normalt og kim til store frustrationer hos mange. Sørg for ikke at skulle have hverken moms eller skat tilbage :-D. Jeg tror, at tiden er inde til et bankskifte, hvor du så siger, at du også skal have en erhvervskonto. Det hjælper som regel, hvis du har en god forretningsplan og skal have en kassekredit på 10.000 kr. og desuden flytter alt dit private. Og ægtefællens. Og børnenes. Og oldemors.

Men ellers er Google din gode ven. Jeg fandt f.eks. Lunar, men de skal så have 1.890 om året.

Se lidt om bankernes priser på erhvervskonto mv. hos John: https://johnhannover.blogspot.com/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) 

Hvis det er at du godt kunne tænke dig at gøre brug af Lunar, så kan jeg hjælpe dig med en besparelse på 400,- 

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)