Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feriebolig

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har været så heldig at få første ret til at købe en lukuslejlighed i tyrkiet,kemer. boligen ligger i kemer by, med 150 m til strand, 150 meter til båd havnen, og 150 m ind til byens gå-gade. boligen har en kanon udsigt til bjerg kæden som ligger lige i baghaven. de er igang med at bygge deres nye ski sports sted, så fra lejligheden er der 20 min til toppen, og  klar til at stå på ski, samt er der to kanon flotte golfbaner på vej. hele byen er i kanon udvikling, så der er kæmpe muligheder.  og der må kun være 5 stjernet hoteller i byen, så det tiltrækker også en rigere befolkning, så må intet blive bygget højere end 3 sal, så man undgår også over bebyggelse, samt er grundende langs kysten fredet, for at beskytte naturen. 
Jeg ved også at jeg hurtigt kan sælge lejligheden igen, med en fortjeneste på 20.000 EU, fordi gruden er så unik, og der er ikke andre af den slags i kemer, derfor utrolig efterspruget.
 
Men før man kan låne penge i banken til ferie boliger, skal man selv have halvdelen af beløbet i kontant, eller i form af fri værdi.
Men jeg står ikke og har det beløb, så kender i nogen måde man kan låne pengende på???????
Eller hvis I er interesseret i form af medejer skab???
 
For som sagt er det et kanon tilbud, som ikke kommer igen..
 
Vil sætte meget pris på at høre fra jer kloge hoveder
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/10/2006 1:09:20 PM Forfatter:easy_lang
Men før man kan låne penge i banken til ferie boliger, skal man selv have halvdelen af beløbet i kontant, eller i form af fri værdi.
Men jeg står ikke og har det beløb, så kender i nogen måde man kan låne pengende på???????
 
Er det en generel regel hvis man køber feriebolig i udlandet eller er det bare din banks vurdering?
Jeg ville prøve at høre andre banker og prøv også alternative finansieringsselskaber.
 
 
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er også ved at købe en bolig i udlandet og jeg låner da alle pengene til købet!

Så spørg nogle stykker, det er dog nemmest, hvis du har noget friværdi, som du kan belåne...
 
/Brian
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er både min bank, og ved at det er mange bankers regel.. men du må meget gerne give mig noget mere svar, når du har fundet ud af det..

på forhånd tak

Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at have misforstået dit indlæg.

Mit indlæg var ikke et tilbud om at finde ud af det for dig. Jeg skrev "Jeg ville prøve at høre andre banker....". Den sætning skulle forståes på den måde at hvis jeg var dig ville jeg prøve.....
 
God finansieringsjagt....
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
ok, det lød ellers godt.. men jeg prøver at høre andre, og tak for inputet
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ringkjøbing Landbobank kører for tiden nogle annoncer hvor de tilbyder finansiering til bla. ferieboliger i tyrkiet ... det var da oplagt at give dem et kald... ellers kan sælger måske finansierer via et pantebrev?

JH
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Og så lige en sidebemærkning....
 
Hvorfor investere i Tyrkiet?.... Hvis man vil sydpå er bulgarien langt billigere.
Hvis det er ren investering ville jeg vælge Tyskland hvis jeg ville have en lejlighed i udlandet.
Berlin er svinebillig, men bliver ikke ved med at være det.
 
 
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har også droppet Tyrkiet, pga. priserne og skødelovgivningen!

Mine øjne (og penge) er også faldet på Bulgarien...

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/10/2006 3:44:57 PM Forfatter: DanishInvestor

Hvis det er ren investering ville jeg vælge Tyskland hvis jeg ville have en lejlighed i udlandet.
Berlin er svinebillig, men bliver ikke ved med at være det.

Helt enig.  Tyskland har KÆMPE potentiale mht ejendomsinvesteringer. Men pas på Berlin!!
 
Jeg har grundigt undersøgt muligheden for at investere i ejendomme i Berlin og problemet er at lejeloven i ligepræcis den delstat er UTROLIG hård. Grunden til at priserne er så svinebillige - som jeg udledte af korrespondance med nogle af de investeringsselskaber der opererer i Berlin - er at det er praktisk talt umuligt at få huslejen op på reelt niveau. Derfor er priserne lave - der er ikke fri regulering. Dette kan naturligvis nemt tænkes at ændres på sigt - lissom der måske er nogle juridiske tricks (ikke helt fine i kanten) som man måske kan omgåes dette ved.
Men hvis man f.eks. vil investerer i en lejlighed til sig selv - og ikke i boligudlejning - så er jeg enig i at Berlin er rigtig spændende.
 
JH
Side 1 ud af 5 (46 indlæg)