Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feriebolig

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/13/2006 4:17:30 PM Forfatter: JH DK
Min holdning er: Hvis er markede er rødglødende.... så brænder man fingerne...
 
Helt enig igen...
Og for at fejlcitere en eller anden pengegut fra US...(tror det var Warren Buffet):
 
Vær forsigtig når alle omkring dig bliver grådige og vær grådig når alle omkring dig bliver forsigtige
 
Hr. og fru jensen køber lige nu op til flere ferieboliger i udlandet, nogle gange er det uden besigtigelse.
Folk er sgu blevet for ukritiske og der er nogle der vil brænde fingrene.
Se iøvrigt denne graf der viser følelsesregistret mht. boligmarkedet http://danishinvestor.blogspot.com/2006/03/hvor-bevger-markedet-sig-hen.html
I øjeblikket er vi henne i noget der hedder eufori......
 
 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu ikke helt på plads endnu. Der mangler at komme en officiel udmelding. Den ansvarlige fra den tyrkiske ambassade udtalte så sent som i går at der ikke var noget officielt endnu. Hvis det er en lov skal den også først godkendes i de tyrkiske statstidende. Men det ser ud til at løsningen er fundet, men man skal lige være OBS på at det ikke er 100% officielt endnu.

Vi følger skødesituationen tæt inde på www.sydbolig.dk hvor vi opdaterer så snart der kommer en officiel udtalelse.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle som kender til ejendomsmarkedet øst for Malaga i Spanien, jeg lurer på en ferie bolig dernede, skal se om det er muligt at få noget fornuftigt til omkring 1-1,5 mill. dkr.

Chr.
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
If past history was all there was to the game, the richest people would be librarians.
- Warren Buffet
Tilmeldt 7. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan se mange herinde enten er interesseret i eller er klar til at købe en feriebolig. Selv har jeg været i samme situation, men at finde den perfekte feriebolig, det rigtige sted kan være en udfordrende opgave. I min søgen på en feriebolig, fandt jeg en virksomhed som tilbyder et helt unik koncept. Jeg har efterfølgende oplevet mange venner og bekendte, som siger de ville ønske de havde hørt om det tidligere. Derfor tænkte at dele budskabet her.

21-5 er navnet på virksomheden. Det unikke ved konceptet er, at 21 familier går sammen og køber 5 ferieboliger i forskellige lande. Personligt synes jeg der er mange fordele ved konceptet. Hvis jeg skulle fremhæve 2 ting, ville det være fleksibiliten i forhold til rejsemålet. Hvis du har investeret i en feriebolig i sydspanien, vil de næste mange ferier naturligvis gå til sydspanien. Hvor med 21-5 har du 5 forskellige lande at vælge i mellem. En anden ting er boligerne. Når man slår sig sammen 21 familier om 5 ferieboliger vil budgettet pr. bolig, alt andet lige, være større end hvis du var alene. Altså med andre ord, kan du købe ferieboliger i en klasse du ellers ikke kunne.

Min familie og jeg er lykkelige over vi opdagede dette koncept. Jeg håber dette opslag kan være en øjenåbner for nogle af jer. Hvis du er forvirret over konceptet eller har nogle spørgsmål, vil jeg anbefale at hoppe ind på 21-5's hjemmeside.
Side 5 ud af 5 (46 indlæg)