Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport af gods og corona?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino,

Til dagligt sælger jeg brugte danske design møbler, hvor jeg sælger del til udlandske handlende (b2b). Dette foregår via fragtmand fra udlandet(Europa), hvorfor jeg har følgende spørgsmål: 

Tror i at den danske grænse kan finde på at lukke, så der ikke engang må køre transportfirmaer ind fra Europa Pga. Coronavirus? Og tror i andre europæiske lande kunne finde på at lukke sine grænser?

vh 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

finansfyren:
Tror i at den danske grænse kan finde på at lukke

Nok næppe da virussen ikke er specielt smitsom, derfor vil det ikke give nogen mening. Men hvad andre lande gør for at vise handlekraft er ikke til at sige.  

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror grænserne lukker

Tilmeldt 16. Feb 20
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er næsten umuligt, at svare på. Regeringerne rundt omkring kan finde på hvad som helst. Det er korrekt at Corona ikke ligefrem smitter ligesom forkølelse, men vi må uanset hvad erkende, at når et par tilfælde i Kina - som ligger 7.000 km væk - kan resultere i, at vi i Danmark har 262 smittede på nuværende tidspunkt. Så er det alligevel noget der smitter en del trods alt.
Tilmeldt 10. Mar 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Ravn:

finansfyren:
Tror i at den danske grænse kan finde på at lukke



Nok næppe da virussen ikke er specielt smitsom, derfor vil det ikke give nogen mening. Men hvad andre lande gør for at vise handlekraft er ikke til at sige.  




Måske måse ikke, dog overlever virussen kun et par dage på overflader og 14 dage i mennesker.

Ravn ser du ikke nyheder? virussen er herre smitsom just saying...
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mig bekendt ingen steder varer er blevet forbudt over grænser - heller ikke i værste områder af Kina eller Lombardiet

Der har været forsinkelser fordi fabrikker ikke producerede og chaufører har haft forbud mod at krydse grænse, så der har skulle skiftes chaufør - men ingen lukkede grænser for varetransport-

Den gode nyhed er vel at Kina fra top på 4000 nye om dagen nu er nede under 200 nye tilfælde - så den kan jo bekæmpes - Det vil tage tid dog

Jeg TROR ikke varer over grænsen som sådan er i nærheden af at blive forbudt noget sted

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:
Mon Kina fortæller hele sandheden om antal smittede?

Det var dog WHO som offentliggjorte de tal.

Nej, grænserne vil ikke blive lukket, da det er allerede for sent nu.

I januar måned sagde nogle kloge hoveder, at det hele skal toppe i marts måned, i China altså,

så må vi håbe, at med udgangen af maj sker det for os.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)