Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i på mit produkt?? (stonewall/stenvæg))

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har startet en rest-lager side, men faldt pludselig over en grossist, som vil sælge det nye koncept stone-wall til nogle priser jeg synes er meget favorable. Jeg kan ikke finde det billigere andre steder.

i kan se det på www.rest-lageret.dk/stonewall.html

Det er blandt andet med i den invita-reklame der kører i øjeblikket med "vinkælder look" som ikke behøver at være i kælderen :)

Men er det et produkt det holder?? .. ville i købe det?? ..

Selv tror jeg der er meget potentiale i det, men inden jeg bruger alt for meget energi på det kunne jeg godt tænke mig at høre jeres vurdering.

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da rigtig godt ud. Jo sådan noget kunne jeg godt falde for, hvis det ikke er "pap-agtigt", når man kommer væk fra fotografiet.

Jeg tror også, at tiden er fin til produktet.

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 Det ser ud præcist som på billedet, det er rigtig sten, så det ser ikke kunstigt ud på nogen måde :) .. jeg er sev helt forelsket i det, håber nu bare andre er ..

 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

...jeg tror på det. Så det på en udstilling for år tilbage og kunne godt se mulighederne i det. Syntes bare det var for dyrt pr kvm. Men jeg tror at det kunne være the "next big thing" i danske hjem. Man ser det jo efterhånden også overalt i moderne butikker i ind/udland.  

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt produkt...

Måske du vil bruge os, som salgskanal til produktet?

Vi er et stort virksomhedsnetværk, med specielt mange virksomheder fra byggebranchen.

Ring til mig hvis det er... Det koster ikke noget!

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 Helt sikkert! Ville da gerne have det på  bagvæggen på kontoret!

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da et total lækkert produkt.... Skulle ikke undre mig hvis det bliver en kæmpe succes.
Du skal have held og lykke med det.

- Sig endelig til hvis der på et tidspunkt bliver lidt Amino rabat ;)

Christoffer Frandsen +45 28199705 http://www.stofs.dk http://www.MonoZide.dk <- Work in Progress
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej stofs.dk

Der er faktisk amino rabat i øjeblikket.. du kan få 10 % .. og produktet koster vel at mærke 600-700 kr. i bauhaus.

Tilbudet gælder Marts måned ud.

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PB michael :)

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror meget nemt det kunne blive moderne med den rustikke, men stadig stilrene indretning. Det rene børstede stållook og hvide fladskærme er allerede på vej ud blandt "modesætterne". Jeg ved, at en af mine vehavende kunder lige har fået sat det op på et af sine badeværelser og jeg har bestemt også overvejet at få det lavet i min nye lejlighed.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)