Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Programmør til webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Nu ved jeg godt at det er Corona tider, men som jeg har skrevet et par gange så er jeg uddannet kok, så har et Cafe Køkken til at eksperimentere i, så er der nogle der kunne være interesseret i at gå ind og oprette og vedligeholde en Shopify shop og få 50/50?

Var ellers i kontakt med en Michelin Restaurant, men pengene er små for tiden, så tænker ikke at det bliver til noget foreløbigt.

Med hensyn til projektet så har jeg skrevet 20 - 30 ting ned, som jeg ville kunne lave og sælge. Håbet er at lave en masse produkter, som godt nok bliver lidt dyrere end supermarkeder, men som på ingen måde indeholder E numre.

Ved godt at det igen ikke er den bedste tid, men det er heller ikke noget der bliver lavet på en dag, så håber der sidder nogle derude?

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har brug for en der skal sætte en webshop op og vedligeholde dette, så har du ikke brug for en programmør.

Men du kan prøve at få ham, du for nylig anbefalede - hed han ikke Dennis et eller andet?

Albert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.. 

Jeg har prøve at finde hove og hale i din indlæg, og pt kan jeg kun se du leder efter en til at drive din webshop, og pt skulle det da ikke være umuligt.. 

dog ved jeg ikke lige hvorfor det skal være Shopify shop men du skal da være velkommen til at kontakt mig og vi kan da se på en løsning.. 

Tilmeldt 16. Apr 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Andreas, jeg vil gerne i dialog med dig om såvel din webshopide som en anden ide, der kræver kræver en dygtig kok. Er selv produkt- og forretningsudvikler med indgående erfaring.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)