Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ripNroll.dk - Online kondomsalg // priser fra 99 øre pr. stk.!!! - Hva syns I?!

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitet ser fint ud, men såvidt jeg kan se sælger du kondomer med Nonoxynol-9 som ØGER risikoen for overførsel af HIV. At du så har placeret dem i kategorien "Ekstra Sikker" synes jeg er meget problematisk. Se evt. denne omtale af problemet i Berlingske Tidende: http://www.berlingske.dk/business/artikel:aid=704270/ - Jeg synes desuden der mangler varedeklaration på en del af de andre kondomer. Personligt synes jeg det er stærkt problematisk for et produkt der sælges for at beskytte mod nogle ret alvorlige ting.

Jeg ville skynde mig at få styr på de ting, hvis jeg var dig, da det hurtigt kan ramme dig som en boomerang i nakken :)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Counteren vil jeg sætte om senere.

Varebeskrivelserne bliver lavet right away :D - fejl...
 
Kondomerne med Nonoxynol-9 stoffet er ikke blevet trukket tilbage fra producenten, Condomi endnu. Men det vil jeg da gøre :)
 
Mvh,
Christoffer Sørensen
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

> Kondomerne med Nonoxynol-9 stoffet er ikke blevet trukket tilbage fra producenten, Condomi endnu. Men det vil jeg da gøre :)

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide at fjerne disse kondomer fra din butik. Jeg tror ikke jeg er den eneste der synes det er MEGET kritisabelt at der fortsat sælges kondomer i Danmark som BEVISELIGT ØGER risikoen for overførsel af HIV. Det burde være ulovligt.
 
At producenten ikke træker dem tilbage viser blot at de ikke har en skid interesse i at hjælpe folk med at beskytte sig selv, men 100% er fokuseret på at tjene penge - uanset hvilke menneskelige omkostninger det så måtte have. Fy for satan, siger jeg bare. 
 
Jeg tror det ville styrke din butik, og måske endda give anledning til lidt positiv PR, hvis du markederede at den slags vil DU ikke have i din butik - du står på brugernes side, og vil kun levere kondomer der faktisk beskytter mod det folk forventer. På den måde kunne du skille dig ud fra de mange supermarkeder som har valgt fortsat at sælge disse dødsensfarlige kondomer. 
 
 
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Tak for ideén. :) Den er jo genial, så udskiller man sig ihvertfald. Det vil jeg tage med i den kommende reklamekampagne.
 
Mange tak for alle jeres inputs indtil videre :D
 
Husk der ALTID er 10% rabat til alle amino brugere, i skal bare indtaste: AMINO så vil i få 10% rabat
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

> Husk der ALTID er 10% rabat til alle amino brugere, i skal bare indtaste: AMINO så vil i få 10% rabat

Fedt, så skal vi satme ud og have noget fisse :)

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit link til din svenske side virker heller ikke.

 

Alt om både i Danmark

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi,
 
Den burde have fungeret med en url forward. Men kan jeg da godt se volder problemer :p
 
Nu linker den til den danske side :) Så burde funge.
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er lidt misvisende at der står 99 øre på forsiden.. Der skulle i stedet stå fra 99 øre da dette er mere rammende.

Under varenavn burde der ved hver enkelt stå hvor mange den enkelte pakke indeholder. Jeg har selv svært ved at gennemskue om man køber 1, 3 eller 10 stk.?
 
En dag hvor du har tid ville det også give siden et løft hvis du rentegnede alle produkt billederne.
 
Håber du kan bruge inputsne!
 
Mvh Jakob Holm
 
Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da fuldstændig hugget fra condom-company.dk!!?
Synes det er langt ude at du ikke har brugt tid på at designe det selv!

Peter
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Det skal lige gøres klart for alle at der IKKE er tale om en kopi af siden. Side opsætninger og farvevalg er faldet i vores smag, og ideérne kommer derfra. Men der er ikke taget et eneste element fra den side og brugt på denne!
 
Der er brugt tid på designet, hvis du skulle være i tivivl!
Side 2 ud af 6 (51 indlæg)