Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ripNroll.dk - Online kondomsalg // priser fra 99 øre pr. stk.!!! - Hva syns I?!

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, så skal vi satme ud og have noget fisse :)


Hov hov. Er du ikke en gift mand....Nå ja...Derfor kan man jo godt få noget..eller nogen kan.

Gad vide om amino.dk snart ligger i top10 på ordet fisse!!
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Et lille spørgsmål:

Every single unit is tested at; Richter Hi- Tech,German Tech.

Hvordan gør de det??? Måske vil jeg ikke vide det!
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
* Stor lighed med condom-company.dk må man sige Få dog det lavet om med det samme!

* http://www.ripnroll.dk/catalog/images/produkter/classic_3.bmp fylder næsten 1 MB og det er bare et produktbillede. Alle dine billeder skal laves til web-billeder.

* Jeg har ikke lige nærlæst men ellers er der folk som er glade for "forsendes i neutarl pakning bla bla".

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer ! Selv om du er ejer af sitet må du da indse at folk stiller spørgsmålstegn ved at dit design er ligger så tæt op af - ikke bare et andet site, men et andet site som leverer nøjagtigt det samme produkt som dig selv. Hvis dette undrer dig, så er jeg mere end forbavset.

Jeg kan helt ærligt sige, at havde det været mig som var ejer af Condom-Company. Så var den sendt videre til advokat. Spørgsmålet er om du er villigt til at tage den negative omtale som det vil give dig. Og du har overvejet omkostningen ved at lave designet om sammenlignet med den omkostning du vil få hvis de går til en advokat. Jeg kan fortælle dig at en advokat koster i størrelsesordenen 2.500,- i timen ! Et par breve frem og tilbage så bliver det hurtigt dyrt for dig rent pengemæssigt, og også imagemæssigt. Jeg kan ikke spore den store opbakning til din sag herinde.
Så mit råd er til dig: Indrøm din fejl! Det går der ikke noget af dig ved - Tværtimod giver det kun respekt. Ring eller skriv til Condom-Company og aftal at du laver farverne og/eller designet. Så kan du måske nå at få den lukket af inden de sender den videre.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claes.

Jeg går ud fra de kontakter mig, eller gennem deres advokat og der kan findes en løsning på problemet hvis det skulle genere dem at jeg har valgt samme farve sammensætning. Man må vel også gerne bruge gul/rød ligesom fætter br og lave en side magen til. Uden det ville gå galt for dem?
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt ærligt Christoffer. Det er altså en om''er!

Ser man de to sider ved siden af hinnanden er de jo næsten identiske.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil også alvorligt anbefale dig at få lavet det design om. Hvis først den anden part sætter en advokat på så jeg er så godt som 100% sikker på at det kommer til at koste dig en seriøs betaling for plagiatet. Og ja, det ER et plagiat. Lad da være med at forsøge at snakke udenom det faktum. Enhver med øjne i hovedet kan sgu da se at du har snuppet designet fra de andre.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er et flot design, men man kan ikke undgå at ideén til ens design bliver genbrugt :) - farvesammensætning m.m. Ingen visuelle objekter er taget derfra!
 
Mht. advokat sag, regner jeg med at Condom-Company er så professionelle at de går i dialog med mig istedet for at kære den i retten.
 
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/30/2006 5:15:24 PM Forfatter: Claes N.

Så mit råd er til dig: Indrøm din fejl! Det går der ikke noget af dig ved - Tværtimod giver det kun respekt. Ring eller skriv til Condom-Company og aftal at du laver farverne og/eller designet. Så kan du måske nå at få den lukket af inden de sender den videre.

Enig, det er satme grimt at kopiere så meget fra en konkurrent. Og ikke mindst pinligt!
 
Ja, det er lige til stævning.
 
 
Side 3 ud af 6 (51 indlæg)