Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ripNroll.dk - Online kondomsalg // priser fra 99 øre pr. stk.!!! - Hva syns I?!

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
De orange bokse på din forside har 100% samme størrelse som dem på condom company. Den midterste har samme tekst bortset fra besparelsen?

Tag dig nu sammen!

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

du siger intet er taget fra siden?

jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor dine orange firkanter har en blå firkant oppe i hjørnet som ikke passer ind i designet?
men passer ind i farven på condom-company siden?
som er samme farve?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke sådan verden hænger sammen, Christiffer. Hvis først de pudser advokaten på dig så er det for sent at snakke sig til rette - så falder hammeren. Det kommer sandsynligvis aldrig til en retssag, for der eksisterer glimrende retspraksis på området - næhh, du, det der sker er, at du får et brev fra deres advokat med en stor opkrævning og påbud om at fjerne sitet indenfor 24 timer.
 
Personligt gider jeg slet ikke selv snakke med folk der stjæler mine ting - den ryger bare direkte til advokaten. Og ved du hvorfor? Det er fordi jeg ikke gider at høre på vrøvlehoveder der har alle mullige tåbelige forklaringer på hvorfor de mener de er i deres gode ret til at tage mit arbejde og misbruge det. Det lader jeg simpelt hen advokaten om - og regningen, ja, den havner hos synderen. Sådan er det.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må i altså lige!!!

man kan ikke på nogen måde have rettigheder over størrelser på infobokse på en side, farvesammensætning eller ordvalg!
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/30/2006 5:27:16 PM Forfatter: ripNroll
Det er et flot design, men man kan ikke undgå at ideén til ens design bliver genbrugt :) - farvesammensætning m.m. Ingen visuelle objekter er taget derfra!
Mht. advokat sag, regner jeg med at Condom-Company er så professionelle at de går i dialog med mig istedet for at kære den i retten.

Professionelle? Ahva''? Når nu du er så professionel, at du kopiere deres koncept totalt?
 
"Rip" i dit firmanavn har da mere end én betydning.
 
Hvis jeg var ejeren af Condom-Company, havde du ikke fået så meget som en advarsel, før stævning blev sendt afsted - og jeg ville kræve erstatning for tabt fortjeneste som følge af plagieringen.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

> man kan ikke på nogen måde have rettigheder over størrelser på infobokse på en side, farvesammensætning eller ordvalg!

JO, det er lige præcis det man kan! At du ikke kender lovgivningen er ingen undskylding.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke blevet arbejdet færdigt på sitet da det kun har været på i 2 dage nu.

De infobokse som skal bruges kan ses på www.lucelev.dk (hvis du har et problem med de blå mærker i toppen) ;)
 
Det enedelige baggrunds billede er ikke fastsat endnu, derfor der er ikke er blevet arbejdet yderligere med det :)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
som mikkel skriver kan man have "copyright" på de ting du skriver, det lærer man allerede på 1. år på jurastudiet!
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Så der vælger du også lige at ''misbruge'' et andet web-site?

Din www.lucelev.dk => reklame for dig => den korrekte www.luc-elev.dk

Eller er det også kunstnerisk frihed?

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Synes vi skal afslutte den her. Tak for alle jeres inputs positive som negative. Jeg skal overveje jeres mange svar.
 
Ser frem til at modtage en ordre fra en amino :)
 
Fortsæt god aften alle sammen.
Side 4 ud af 6 (51 indlæg)