Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SE HER, Håndværkere og gør det selv folk BRAINSTORM

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lokal-hypnose.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg sidder med et projekt, hvor jeg har brug for nogle råd og ideer. Gerne fra håndværkere, selvstændige håndværkere og kreative folk.

Jeg er ved, at undersøge markedet for en ny virksomhed, jeg har i tankerne. Vi vil på en god bæredygtig måde, reducere spild, samt spare andre for penge. 

Jeg vil derfor gerne høre folk i byggebranchen om følgende: 

1. Hvor ofte er der materiale til overs, efter et projekt er afsluttet? 

2. Hvad sker der med det overskydende materiale? Sendes det retur til byggemarkedet. Hvis ja, hvor stort tab er der så på det? Eller sendes det på lageret, til næste projekt? 

3. De af jer, der oplever, at have materiale til overs, ville I have interesse i, at sælge det til andre, hvis det var nemt og lige til? 

4. Kunne du som håndværker eller gør det selv person, finde på, at købe overskydende materiale/maskiner til din byggeprojekt? 

Min målgruppe er primært selvstændige håndværkere (B2B), og den sekundære målgrupper er gør det selv folket. 

Produkt: Overskydende materiale/maskiner. Brugt markedet. Specialfremstillet materiale til byggeri. 

Hvis nogen kender gode markedspladser/hjemmesider osv. hvor man i forvejen kan købe produkter, af denne type? 

Alle kommentar både positive og kritiske er yders velkommen. Ideer og anden brainstorm vil jeg også meget gerne se. Hvad tænker I? 

På forhånd mange tak. 

Til polterabend, kvindefester og firmafester er jyskcroquis.dk aktiviteten der bringer glæde, sjov og top underholdning for en hver smag.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)