Den oplevelse flere her beskriver, nemlig at Shipmondo er uforstående overfor ens problem, kan jeg kun være enig i.
Jeg er også den eneste kunde, de nogensinde har haft, der har oplevet nedenstående som et problem. Alle andre læser trofast ALLE de mange leverandøreres indivuduelle regler for post, inden de omhyggeligt vælger en label. (Host: bullshit)
Jeg er målløs over Shipmondo, og den arrogance deres medarbejder udviser, når man ringer med et helt legitimt problem. Det er pr. definition DIG der er idioten, og det får du direkte af vide.
Bruger man fx pakke.dk til at sende en pakke, taster man vægt, og størrelse ind på den pakke man skal sende. Derefter får man vist de postservices der sender pakker med de dimensioner. På den måde sikre det onlinefirma der sælger dig en label, at man køber en forsendelse der faktisk kan håndteres af den valgte postservice. Dette evner Shipmondo ikke, og når det så går galt, er det fordi kunden er idiot. I mit tilfælde skulle jeg sende en rund pakke med et print. En ret almindelig pakke.
På Shipmondo skal man bare købe en label efter vægt, skrive ud og sende. ALLE de 10 pakker jeg havde købt pakkelabel til og sendt, blev sendt retur!! Fordi de ikke overholdt DAOs regler for dimensioner. Jeg ringede så til Shipmondo og sagde, at det ville være en god ide, at de oprettede "mål" på pakken når man tastede data på pakken ind, således at man netop ikke risikerer, at dette sker, men vælger en postservice der faktisk kan håndtere den pakke man skal sende. Shipmondo gjorde tydeligt opmærksom på, at de ikke ønskede at yde denne service, at man også kunne taste mål ind, for de havde jo allerede under hver enkelt af deres mange, mange, mange postfirmaer skrevet, hvilke pakker de kunne levere, og de mange regler skulle jeg have læst under hvert enkelt postfirma. De var ikke interesserede i, at oprette en dropdown "kasse" med mål på pakken, så man som kunde kunne slippe for at læse regler for 10 forskellige postfirmaer.
JEG ER MÅLLØS!!! Det er faktisk det samme som direkte at sige, at de bare skal sælge dig en label, og så skrider de på om du faktisk kan bruge den label. Havde personen i den anden ende været lydhør overfor en ganske simpel funktion, som andre lignende firmaer evner at integrere på deres site, ville min oplevelse have været en anden. Men ARROGANCEN var vanvittig. Jeg får nu alle pakker retur, og skal IGEN købe labels hos et andet firma. Tak for tabet, og ikke mindst ligegyldigheden Shipmondo.
Og tak for, at min kunder lige nu skriver og skriver, og vil have penge tilbage for deres varer fordi de ikke gider besværet med langsom levering, og forsendelser de har fået besked om, men som aldrig dukker op.
Det mindste I kunne have gjort var at LYTTE til jeres kunder!
Jeg tror nu vi er mange som er ganske tilfredse med, at vi ikke skal taste hver enkelt pakkes individuelle mål (som man tidligere skulle med postnord). Jeg er dog enig i, at man kunne gøre dimensionsbegrænsningerne markant mere tydelige.
|