Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et marked i lageroptælling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skriver for en gang skyld ikkle på vegne af mig selv, men en god bekendt som har brug for sparring.

Er der et marked i at tilbyde og udføre lageroptælling for mindre - store virksomheder?

Jeg tænker selv at automatiserede processer har gjort det umuligt, men så igen, jeg har været i 3 virksomheder (fra stor til lille) hvor lageroptællingen har haltet alle steder.

Hvad tænker i?

Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt kunne jeg sagtens forestille mig, at der kunne være behov for decideret hjælp omkring optælling af lagre. Min umiddelbare tanke er dog, at hvis folk har udfordringer med lageroptællinger, så er det ikke kun selve optællingen der er problematisk, men ligeledes alle de omkringliggende processer.

Jeg kunne dog godt forestille mig, at den offering man kunne tilbyde kunderne ikke kun fokuserede omkring selve lageroptællingen, men ligeledes gav indehaveren en tryghed ved at det er en ekstern part der har opgjort lageret. Et eksempel på dette er jo franchisetagere hvor hovedkoncern jo som udgangspunkt ikke har noget at gøre med dem, men stadig til dels hæfter for lager m.m. (e.g. Telenor o.lign.). Hvis man kunne bygge en offering op omkring både optælling, men også validering af lager er der helt sikkert et uudnyttet markedsområde man kunne tappe ind i.

//S

//Stefan | Black Capital Ventures | Ooolio.com - Alt i tøj og mode online 

Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,

Tak for svar. Det var en vinkel jeg ikke lige selv have anskuet, men naturligvis kunne det være interessant! Tak... Smile

Jeg opretter et emne omkring markedsanalyse, da jeg aldrig tidligere har "brudt" ind på et nyt marked.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)