Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

For et stykke tid siden blev der startet en tråd om en amerikansk side hvor man kunne få designet logoer og andet grafik!

Der var mange der gav udtryk for at de ikke var vild med den amerikanske stil.
Nu har jeg fundet en dansk side, den er dig rimelig og der er ikke for mange designere endnu men jeg syntes da klart man skal stytte dem hvis man skal have lavet noget grafisk, det ville jo være super fedt med at dansk freelance site.
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Den hjemmeside har cyklet rundt her på Amino flere gange - dels til kommentering og dels til almen orientering om at nu kører hjemmesiden. Men jeg tror da, at Oldenburg (der står for siden) bliver glad for at høre dine rosende ord. 
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Oldenburg er meget glad - tak for omtalen Casper, jeg vil gøre mit bedste for at gøre portalen det foretrukne sted for formidling af opgaver.

Og til JacobN - jeg vil altid helst forbindes med noget positivt, så jeg prøver at minimere spamming - derfor er det ekstra rart når der kommer omtale andetstedsfra
 
Fortsat god weekend!
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da (så heldigvis) heller ingen fornemmelse af, at du har spammet med din side. Du skrev et indlæg, hvor du spurgte efter kommentarer og så skrev du at nu gik du i luften. Så du har været meget sober!!

Jeg har selv kikket lidt på siden (jeg er selv freelancer) - det er såmænd kun derfor at jeg har bidt mærke i dine indlæg.
 
Hilsen fra Jakob
 
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Og til JacobN - jeg vil altid helst forbindes med noget positivt, så jeg prøver at minimere spamming - derfor er det ekstra rart når der kommer omtale andetstedsfra
 
Det vil jeg give dig ret i og jeg vil gøre hvad jeg kan for at sprede rygtet
 
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Oldenburg> Hvad har du betalt Casper - eller er det din nye salgskonsulent for sitet
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Spøg til side - jeg kunne bare ikke lade være.
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Kanon JacobN - du er selvfølgelig altid velkommen ombord

Og nej, jeg har ikke Casper på lønningslisten som sælger, men han aspirerer sgu til det - dejligt! Jeg mangler nu kun ca. 2000 freelancere for at nå op på siden af HK som vist har et andet budget.
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Oldenburg> Kan der ikke være basis for en annonce på HK-s side - og omvendt en annonce for dem hos dig (og dermed billigt eller gratis for begtge). Det er jo lidt forskellige koncepter, i kører, så lidt synergi kan vel være aktuelt. Og hvad med en annonce hos eksperten.dk. Der er jo også fra tid til anden brugere, der søger og nogle, der tilbyder. Jeg ved ikke hvad et koster, eller om du har forhørt dig. Men lidt reklame skader jo sjældent.

Hilsen Jakob
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jacob - jeg har startet med at annoncere i Google på nogle relevante søgeord.
Endnu er der ikke penge forbundet med sitet, så annoncering vil skulle ske gennem samabejde med andre sites både hvad angår links og evt. bannere. På en eller anden måde tror jeg, at sitet vil vokse sig stort efterhånden som de tilknyttede freelancere finder ud af at der ligger opgaver og venter - det spredes nok alligevel hurtigere end jeg havde turdet håbe.
 
I løbet af den kommende uge, vil jeg se om det er muligt at opnå omtale i pressen med "nyheden".
 
Jeg er naturligvis meget modtagelig for input til evt. samarbejder. Tak for dine forslag Jacob!
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
 
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)