Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt CMS.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Aminoer.

Jeg søger nogen med et færdigudviklet CMS,
som er brugervenligt, let overskueligt, og lige til at gå til for folk der
ikke har forstand på opsætning af hjemmesider.

Det jeg mangler er helt præcis nogen der sidder med
et klart CMS hvor brugeren kan logge ind og rette sin tekst og
opsætning på ens sider i en wysiwyg editor, som gerne må minde lidt om den
der er her på Amino når man opretter et nyt indlæg. I skal være i stand til at implementere mit design
ind i jeres system, så det passer og fungere sammen.

Jeg gør mit bedste for at lave tingene så billigt som muligt,
så hvis i mener i har et godt tilbud, så kontakt mig venligst!

Jeg har i sinde at bruge jer til alle fremtidige projekter,
så giv mig et godt tilbud.

Jeg ser helst i kontakter mig på mail med et konkret svar på
hvad i kan tilbyde og til hvilken pris, og gerne ligge et demolink ved siden af.

Faust@live.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob.

Jeg har noget simpelt liggende til billige penge, hvis det har interesse. Smile

Kontakt mig evt. på info snabela easysurf punktum dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej.

Joomla CMS er gratis, (koster 1480kr x moms hvis jeg skal sætte det op mm. - se mere her http://www.amino.dk/forums/t/30957.aspx )men mange muligheder. Alt fra forum til online film komponenter.

Prisen er lidt under 1500kr x moms, og der er denne editor i mm.

 Smid en mail på stefangranholm@gmail.com eller ring 61 30 38 66

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Stefan,
tak for dit svar, men jeg ønsker ikke Joomla,
jeg ønsker noget lavet fra bunden så det kan tilpasses præcist som jeg ønsker det.
Men ellers tak.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du passe på med.

Der findes ikke nogle danske spillere der på lang sigt kan hamle op med de store open source systemer på udviklingstime siden og analyserne af det internationale marked peger bestemt også i samme retning, nemlig at alle de små og mellemstore cms leverandører vil have en begrænset levetid.

Jeg lancerede mit første egetudviklet CMS i 98 også med ecommerce modul og vist nok det første cms system der blev godkendt ved PBS - så jeg har ligesom været på cms markedet i en del år - og tro mig når jeg siger at du risikere at hænge din virksomhed op på en uddødende teknologi med en høj leverandørafhængighed hvis ikke du overvejer at hoppe på et open source baseret system. Jeg siger ikke nødvendigvis det skal være joomla, der er også andre bud alt efter hvad du skal bruge det til, men joomla er bestemt en af de mest seriøse spillere på markedet.

Derudover kan du jo tilpasse joomla fuldstændig som du vil - så jeg vil tror det nærmere er et spørgsmål om at du ikke kender systemet godt nok hvis du ser så store begrænsninger i det.

Når det er sagt så vil jeg godt pointere at jeg mener det objektivt set er det rigtige for dig at satse på open source.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fuldstændig ret,
jeg kender ikke meget til Joomla,
men det jeg har hørt rundt omkring har været at Joomla, designsmæssigt, er svært at tilpasse præcis som man gerne vil have det,
og det er jo bestemt ikke det jeg leder efter når jeg sidder som designer og kigger på CMS.
Det kan være jeg fuldstændig har misforstået dette?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal også lige siges, at det er et simpelt CMS, der ledes efter, og det vil jeg ikke mene, at Joomla er. Men joomla er uden tvivl ét af de allerbedste open source CMS'er!

Tilmeldt 2. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig fået tilsendt en photoshop fil på et design jeg ikke har kunne lave i joomla.

Så jeg kan ikke se de desigmæssige begrænsninger - og da slet ikke i joomla 1.5 her er hele design/template mulighederne voldsomt ekspanderet så du faktisk kan integrere frontends til alle moduler og komponenter direkte i din template. Selvfølgelig medfører det også at der er et større spænd i hvor lang tid man bruger på at lave en template men en template kan typisk laves på 8-10 timer og opafter alt efter kompleksitet (skal du kode custom fronts i template i joomla 1.5 til 50 komponenter og moduler tager det selvfølgelig markant længere tid).

Det betyder samtidig også at du kan kode joomla 100% som tabelless css baseret direkte i templaten men samtidig kan du også "nøjes" med at trække en normal template ud over hele sitet. Så på de alm. normale designs er 8-10 timer inkl. tilpasning til IE 6, IE 7, FF 1.5 og FF2.0 (og de fleste andre browsere) faktisk nok.

Joomla er død simpelt for brugerne at bruge men selvfølgelig kan det godt betale sig at trække en professionel ind over på teknisk sparring - jeg har mange kunder såvel private som mindre designbureauer m.v. der henter mig ind på template produktionen (de levere grafik i photoshop), søgemaskine optimeringen og custom moduler eller komponenter eller betalingsgate integration m.v. på joomla sites med webshop. Altså kan det hele skaleres op og ned alt efter behov og kompleksitet og et alm. firma website med et par menuer og nogle indholdssider og et unik design behøver ikke tage mere end 15 timers tid at lave - og så kan kunden jo selv varetage sit website efterfølgende og det endda i en løsning som kunden kan vokse med i takt med at behovet vokser uden at man skal starte for fra hver gang man skal videre med sit website - og kommer man så efter 2 år og har fået en masse funktionalitet og indhold på sit website og gerne vil have det "pakket" anderledes ind så kan man nøjes med at smide en 10 timer i en ny template igen og i forhold til diverse andre website og webshop systemer er 10 timer ikke meget at smide i et helt nyt udseende på sit website.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)