Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt CMS.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg har selv ledt efter noget effektivt og simpelt CMS som var til at finde ud af af os døelige ennesker.

Joomla havde helt sikkert potentiallet, og mulighederne, men jeg har ikek tid og energi til at sætte mig ind i det.. (har allerede rodet alt for meget med osCommerce til bare at kaste mig ud i Joomla.. .)

Jeg er faldet over Weebly, som godt nok ikke giver dig frie hænder, men selv om man er fastlåst i nogle designmæssige rammer, syntes jeg at der er rig mulighed for at tilpasse det til ens egen stil.

Det er helt gratis, (også til kommerciel brug, så vidt jeg har forstået) og det tager ikke særligt lang tid at sætte sig ind i.

Derudover kan man få sit domain til at henvise til weebly adressen, og dermed få en poffetionel side oppe og køre på ingen tid for ingen penge!

I kan tage et hurtigt kig på den side jeg har lavet til min kæreste, og hendes rotteavl, på www.Lux-Rotter.dk 

 

Hilsen Steph 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 Har du en kravsspecifikation til dit system? I så fald kan du sende den til mig og jeg skal hurtigst muligt vende tilbage med et tilbud.
Jeg kan fanges på psj@taketwo.dk

Vi benytter vores eget udviklede cms.

Jeg tror jeg vælger at springe religionsdebatten over i denne omgang. Og kun sige at med vores temmeligt begrænsede erfaringer har forskellige systemer vist sig at være noget bras. Men igen, der er tale om meget begrænsede erfariger, så det er garanteret en glimrende løsning i langt de fleste tilfælde.

/Peder 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Firben:

 Jeg har selv ledt efter noget effektivt og simpelt CMS som var til at finde ud af af os døelige ennesker.

Joomla havde helt sikkert potentiallet, og mulighederne, men jeg har ikek tid og energi til at sætte mig ind i det.. (har allerede rodet alt for meget med osCommerce til bare at kaste mig ud i Joomla.. .)

Jeg er faldet over Weebly, som godt nok ikke giver dig frie hænder, men selv om man er fastlåst i nogle designmæssige rammer, syntes jeg at der er rig mulighed for at tilpasse det til ens egen stil.

Det er helt gratis, (også til kommerciel brug, så vidt jeg har forstået) og det tager ikke særligt lang tid at sætte sig ind i.

Derudover kan man få sit domain til at henvise til weebly adressen, og dermed få en poffetionel side oppe og køre på ingen tid for ingen penge!

I kan tage et hurtigt kig på den side jeg har lavet til min kæreste, og hendes rotteavl, på www.Lux-Rotter.dk 

 

Hilsen Steph 

 

 osC og joomla 1.5 kan slet ikke sammenlignes! Joomla 1.5 har en RIGTIG god template engine, tror ikke du finder ret mange derude der er ligeså gode! 

osC er et gammelt og slidt system hvorimod joomla 1.5 er næsten helt nyt.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)