Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

unik forretningside på nettet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære AMINOer.

Nogle af jer kender måske det med, at man hver uge får en masse gode idéer - og skyder langt de fleste ned, fordi man heldigvis er blevet tilpas kritisk og realistisk. Jeg har imidlertid nu en helt unik idé, som bunder i min erfaring fra 5 år som e-handelschef hos Bog & idé og senest 1½ år som marketingchef hos internetbetalingsfirmaet ewire. Konceptet omhandler selvsagt e-handel, men dækker et dagligdags behov for hele befolkningen, som i dag ikke mødes. Og nej, det er ikke et stort online supermarked eller en ny tøjbutik på nettet - det er noget unikt, som der er et behov for :-)

"Problemet" er imidlertid, at jeg dels arbejder som markedschef på et reklamebureau og dels har mit eget fritidsprojekt, ENGODSAG.DK, som jeg bruger en hel masse timer på hver dag også. Så jeg har ganske enkelt ikke tiden. Derfor vil jeg høre, om der findes nogle AMINOer herinde, som er int. i at lægge tid og kræfter i projektet - og ikke mindst høre mere om det i al fortrolighed?

I kan skrive til mig på jonathan@engodsag.dk for at høre mere. Den rigtige profil er en, som:
- har ledige timer til at realisere potentialet i idéen
- har lidt eller meget erfaring med nethandel og logistik
- kan investere primært tid og kræfter og muligvis et mindre beløb i idéen. Vi taler ikke store penge.

Jeg kan bidrage med netværk, PR-erfaring i læssevis, stor erfaring med nethandel, marketingkanaler og en smule økonomi. Min tid er begrænsningen, så den skal du have :-)

Håber at høre fra en iværksætter, der vil være med til at realisere en unik forretningsidé... Optimalt set skulle vi nok være 3-4 for at køre idéen op, så hører gerne fra flere :-)

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan !

Du kan evt sende mig en mail på kh@novadata.dk måske har jeg ikke tiden men har netværket send en mail på det.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)