Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hent dine pakker døgnet rundt

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror at der er store lokale forskelle. Her hvor jeg bor er der nogle købmænd der tilbyder GLS, i deres lokale åbningstid.

Den lokale Post Danmark butik er lukket... Super Brugsen har overtaget i et lille baglokale. Jeg skal ind og ud igennem de normale kassesluser !

Så for mig ville en boks klart være en fordel.

En detalie jeg syndes mangler lidt i debatten er, at mine distributører ikke vil sende igennem GLS, de får det billigere igennem Post Danmark.

Problemet er os erhvervsdrivende i sidste ende der får den dårlige service ! Hvis jeg ikke lige er hjemme når postbilen kommer.....Angry Bilver pakken kørt på et lager, og jeg kan først hente pakken, næste dag. det er ikke til gavn for mine kunder.

Så jeg har alt at vinde, ikke så meget at tabe. 

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for linket 

løsningen ser helt rigtig ud-så skal det bare dække resten af Danmark !

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tranberg:

Får man koden tilsendt ens mail eller mobil, så kan man nemt få sin pakke på vej hjem fra arbejde. I tyskland findes der pakkestationer ved mange s-tog stationer og andre offentlige steder, man ofte kommer forbi dagligt.

Mvh

Tranberg

 

Hvad så, hvis man er i bil ?? parkeringskaos....

Hvis man er gangbesværet og ikke selv kan hente pakken!!

Hvad så med Samsø, det ingen jernbaner har?? 

Dårlig service i længden..

mvh   Geeked

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

PostDanmark skliter med...

Hvilken type forsendelser kan sendes til Døgnposten?

Der kan sendes:

  • Postpakker (fra private til private)
  • Erhvervspakker (fra erhverv til erhverv)
  • Privatpakker (fra erhverv til private)
  • Maxibreve

til Døgnposten. Størrelsen på forsendelserne må ikke overskride 35 x 37 x 61 cm (B x H x T) og ikke veje mere end 10 kg.

Ikke nogen nem ide´ når man som netshop skal sortere efter, hvor store pakkerne er, men fint for shops med små pakker...

Hvis boksejer bestiller 10 pakker i ovennævnte størrelse, hvad så med resten, kommer de i en for en efter tur?? 

Duer som regel mest i tætbefolkede områder..

Men mest af alt, hvis man som shopejer ikke ved, om boksene benyttes, idet de skal bestilles af en modtager, mister de værdi for en shopejer, som først skal hente oplysninger om, at modtager er tilmeldt en døgnboks..

mvh   Geeked

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld Lanther:

PostDanmark skliter med...

Hvilken type forsendelser kan sendes til Døgnposten?

Der kan sendes:

  • Postpakker (fra private til private)
  • Erhvervspakker (fra erhverv til erhverv)
  • Privatpakker (fra erhverv til private)
  • Maxibreve

til Døgnposten. Størrelsen på forsendelserne må ikke overskride 35 x 37 x 61 cm (B x H x T) og ikke veje mere end 10 kg.

Ikke nogen nem ide´ når man som netshop skal sortere efter, hvor store pakkerne er, men fint for shops med små pakker...

Hvis boksejer bestiller 10 pakker i ovennævnte størrelse, hvad så med resten, kommer de i en for en efter tur?? 

Duer som regel mest i tætbefolkede områder..

Men mest af alt, hvis man som shopejer ikke ved, om boksene benyttes, idet de skal bestilles af en modtager, mister de værdi for en shopejer, som først skal hente oplysninger om, at modtager er tilmeldt en døgnboks..

mvh   Geeked

 I tyskland kan man som kunde i en webshop indtaste at man ønsker forsendelse til en døgnpost boks. Så angiver man den boks der er tættest på en selv. Det funger nu ret smart. Det ligner 100% det system som deutsche post har, så mon ikke det bliver landsdækkende inden for et års tid?

 

 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 7. Mar 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jamen så bliver det jo nok sådan på sigt ligesom containertransport at alt pakkes i den størrelse hvis det overhovedet er muligt.

Men set udfra kunden er det da dejligt, man kan hente sin pakke når det passer en selv.

At I så skal have en klikboks til døgnboks på jeres hjemmesider, er vel ikke det helt vilde problem, det er jo kun brugerfladen der skal tilføjes et feldt i, skulle jeg mene, alternativt skal I forsende i max den størrelse altid.

Postvæsenet har da ellers noget af det mest sløve papirgang der findes, UPS fra USA fås fra fredag til mandag middag, med toldbehandling og det hele. og samme pakke sendt med USmail til det danske Postvæsen, tager 12 dage om at lave det samme. og er 50 USD billigere(15%) for samme pakkevægt. og ikke uvæsentligt kom pakkerne til DK samtidigt, så synderen er kun og alene Det Danske Postvæsen

Så hvis det er noget man skal bruge, så brug UPS eller tilsvarende firmaer istedetfor, det andet kan ikke bruges til noget som helst forretningsmæssigt.

mvh Diana

   

 

  

 

 

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint nok med en fast stor boksstørrelse, men hvad så, når du sender 5 pakker til den samme kunde, står 4 pakker så på postterminalen og afventer en tom boks efterhånden??

 

mvh   Geeked

 

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke sådan, at du kun må optage 1 boks. Hvis der er flere pakker til dig, får du dem alle leveret i hver sin boks. I nogle tilfælde er alle bokse måske optaget, og hvad de så gør melder historien vist ikke noget om. Men det er jo ikke afhængig af om du modtager 1 eller flere pakker...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man forestiller sig, at der er 30 pakkebokse og der ankommer 100 pakker, hvad gør man så med resten af pakkerne??

Næste dag ankommer der så 40 pakker mere til de selvsamme bokse! hvad så?

Hvordan kan man overhovedet takle den transportform og samtidig have en vis service over for kunderne! 

mvh   Geeked

 

 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)