Det går ud på UX design, og at fange kundens interesse og opmærksomhed. Folk reagerer bedst på autoritet og hvad andre synes om. Det skal desuden lige siges, at de erfaringer jeg bringer er på baggrund af mine 2 sites med konverteringsrater på henholdsvist 8,1% og 6,7%.
Når man lander på din side, så skriger den uprofessionalitet. Du har for meget tekst på din forside, og de fleste mennesker mister interessen. Hvis jeg må spørge, hvad er din konverteringsrate på siden? Derudover har du for mange kategorier, der er for brede og for ringe beskrevet. Jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke føler jeg ville kunne finde et specifikt produkt på din side, selvom jeg vidste hvad jeg ledte efter. Din search bar bør desuden være tydeligere. Siden mangler i meget høj grad troværdighed.
Din header er for stor, og du bør også ændre I hvilke sider du har i din menu på siden. Sådan noget som reperation bør ikke ligge hvor det ligger. Eftersom det er noget som er prioriteret i hovedmenuen, så skriger det lidt overfor forbrugeren at kvaliteten ikke er optimal. Du mangler desuden en privatlivspolitik på siden, og en pop-up angående tracking - den lever ikke op til GDPR.
Det er bare et par af de ting jeg havde ændret. På mange punkter havde jeg skiftet webshop system, hvis jeg ikke følte mig teknisk stærk på det visuelle og skiftet til shopify.