Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af Frugt til Frugtbod i Aarhus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i proces med at starte en frugtbod, jeg har efterhånden styr på det meste (diverse tilladelser fra fødevarestyrelsen og Aarhus kommune)

Jeg har dog lidt svært ved at finde en leverandør af den frugt jeg vil sælge. 
Jeg har ledt efter avlere i omegnen der producerer lidt forskelligt dog primært jordbær og ærter.

Jeg har fundet nogle avlere og skrevet til dem, men har fået afslag eller ikke hørt tilbage fra dem.  

Af den grund er jeg begyndt at øge min radius for at finde en avler. Jeg har fået positivt respons fra en enkelt avler, der dog ligger cirka 50 minutters kørsel fra hvor boden skal stå. Hvilket vil sige at jeg cirka skal bruge 2 timer hver morgen på at transportere mine varer. 

Det løber selvfølgelig op i nogle omkostninger til benzin, men jeg skal også først have skaffet en bil, jeg kan transportere frugten med. Så ekstra stor omkostning

Derfor leder jeg efter alternativer, eventuelt en avler der kan leverer til Aarhus, dog har jeg haft svært ved at finde dette. 

Er der nogen på Amino, som kender en avler i Aarhus omegn eller ved hvor jeg skal lede?

Derudover så er det let at blive lidt usikker på om det overhovedet er en god ide at starte en frugtbod.

Jeg studerer til dagligt på universitet og vil derfor bruge min sommerferie på det, og hvis alt går godt vil jeg cirka have 60 dage hvor min bod kan være åben. 

Er det en helt tosset ide at prøve at opsætte denne bod eller ville det være smartere "bare" at finde et sommerjob?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)