Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Webshop, hvordan??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en mindre webshop, hvor jeg igennem 5-6 år har solgt møbler igennem.

Det er en lille webshop, som jeg har været alene om, hvilket er en grund til at den aldrig er blevet stor, men potentialet er der.

Den egentlige årsag til at jeg ønsker at lukke eller sælge er at jeg sammen med min hustru har et andet firma, som nu har brug for vores fulde opmærksomhed. Vores fælles virksomhed er også grunden til det dalende salg, jeg får simpelthen ikke brugt den tid på shoppen, som det kræver.

Jeg har pt 22 bestillinger som venter på at møblerne kommer hjem til kunderne.

Der er sikker ting ved shoppen som godt kan være mere optimalt sat op, men jeg tænker jo at der må jo under alle omstændigheder være noget værdi, som er nogle kroner værd. 

Mit spørgsmål går ud på, hvordan gør man når man vil sælge en shop og hvad udgør værdien i et salg, eller skal man bare lukke den ned.? :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46468
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

prøv at tale med https://www.saxis.dk/ - eller - hvis du har nogle kollegaer / konkurrenter, som du kunne tænke gerne vil overtage

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

En god ting, når man skal sælge sin virksomhed/webshop, er at få den finpusset, så der ser så indbydende ud som muligt. Det er lidt ligesom at sælge sit hus, man vil jo gerne have mest ud af hvad man har gået og lavet. Så det er vigtig at du har alle ting på plads.
Hvis du har brug for hjælp til at finpusse din webshop, så er du velkommen til at skrive en mail på info@vkmmedia.dk eller ringe på 31 35 51 57. Så skal jeg nok kigge på, hvad der måske kan gøres for øge salget. 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)