Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger/Iværksætter søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange kalder sig iværksætter, men går i stå fordi fester, farver og fritid har højre prioritet, mens andre tror iværksætteri går ud på at blive millionær på ingen tid. Så er der dem som godt kan lide at snakke om gode ideer men aldrig kommer videre.

Efter min opfattelse er en rigtig iværksætter er dem som har den gen som alle andre ikke har. De nyder rejsen i stedet for at vente på at nå destinationen (Rigdommen),

Jeg søger den person som er enig med mig har prøvet det som jeg skriver, men har måske ikke haft heldet med sig endnu.  

Da jeg er den iværksætter som jeg beskrev længere op. Jeg brænder for det jeg laver og har gjort det siden starten 2000 med IT. Har haft både oppe tur og nede tur men startede igen. Nu har jeg et IT- Saas og har fundet de første få kunder selv, men kan ikke gøre det alene og har brug for en eller flere som jeg kan fortsætte rejsen med.

Jeg har brugt både penge og ufattelige mange timer på at udvikle Q-mii, men nu er Q-mii SaaS systemet er oppe at køre og jeg skal have en eller sælgere på til at blive større.

Findes der en derude som er eller kender eller kender en rigtig iværksætter som også kan sælge?

Vil jeg meget gerne høre fra dem.

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)