Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges til utraditionelt setup

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Fra  Manao Software ApS Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har en enkeltmandsvirksomhed i Danmark som jeg bruger til at handle med danske kunder, mens arbejdet bliver udført i mit thailandske selskab. Der er tale om outsourcing af software udvikling. Desuden har jeg en lejlighed som jeg lejer ud.

Min økonomi er blevet for uhåndterlig, og jeg har brug for en dygtig revisor som kan rydde op i rodet. Han/hun skal vide en masse om udlandsindkomst, skattepligt, og samspillet mellem min private økonomi/beskatning og min enkeltmandsvirksomhed. Ville det fx give mening at bruge virksomhedsordningen? Skal jeg ændre min folkeregisteradresse til udlandet? Hvordan udnytter jeg den lavere beskatning i Thailand? osv, osv...

Jeg leder altså efter en revisor eller et revisorfirma som kan levere en totalløsning for mig, og alt sammen over telefon, post og email. Er der nogen der vil komme med en anbefaling eller to?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har sendt dig en mail!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker for mig som om du mest har brug for en alsidig og fleksibel administrationsfunktion. 

Christopher:
har en enkeltmandsvirksomhed i Danmark

Du bør helt klart etablere et dansk selskab med begrænset ansvar, hvor SMBA formen er den bedste og mest fleksible for mindre virksomheder.

Christopher:
outsourcing af software udvikling

Jeg er selv SW-udvikler med database-design og forretningsapplikationer som hovedområde og arbejder for tiden også med forretningsudvikling og dermed med skat og selskabsjura. Jeg har med HD-R og teoretisk del af revisoreksamen læst op på skat og relevant selskabsjura i de sidste 3 1/2 år i Danmark.

Jeg har i USA over 13 år organiseret IT, administration og controllerfunktion i en virksomhed, som startede med 30K$ og voksede til 200M$ om året med et ret så stort overskud uden yderligere kapitaltilførsel.

Christopher:
virksomhedsordningen?

Gør det ikke. Den samme skatteeffekt opnås i et selskab. Man KAN leve med den danske selskabsbeskatning.

Christopher:
ændre min folkeregisteradresse til udlandet?

Det er det mest effektive for at undgå den ekstremt høje danske marginalskat på personlig indkomst på mellem 70-80% når man medregner de danske forbrugsskatter på mellem 25% op mod 200%.

Christopher:
levere en totalløsning

Det KUNNE være, at du kunne bruge et af mine selskaber, som midlertidigt assisterer folk som dig for KR 360 per time afregnet per minut.

Vi er vant til at arbejde internationalt.  

Jeg har kigget på din hjemmeside

Med venlig hilsen

1Base Skattetransaktioner SMBA

Ejler Ottesen
Prokurist

Kontakt information:

    IP #   : +45-36-965921 direkte IP telefon/telefonsvarer
    IP # US: +1-337-935-0211
    E-mail : eo@1base.com
    E-mail : ejler.ottesen@gmail.com (reserve)
    Skype  : ejlerottesen (VoIP og telefonsvarer)

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)