Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til opstart af virksomhed.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Jeg har netop fundet dette forum, og det er jo en hel guldklump jeg har fundet :)

 Jeg er netop blevet færdig med min første coachinguddannelse og vil nu meget gerne igang med at bruge alt det jeg har lært.
Jeg sidder dog fast med nogle ting. De navne jeg godt kunne tænke mig til en virksomhed er allerede taget,  og  kan simpelt hen ikke hitte ud af hvad jeg skal kalde min kommende virksomhed. Så alle forslag er meget velkomne. :)

De fokusområder jeg gerne vil arbejde med er personlig udvikling, arbejdsmæssige forhold, konfliktløsning, teenagefamilier og spirituel coaching.
Jeg ved godt det er en mundfuld, men efter hånden regner jeg med at der er nogle af områderne som bliver mit overvejende fokus.

Som det første har jeg tænkt mig at tilbyde coaching til et par virksomheder gratis, mens jeg stadig beholder mit arbejde, for at få noget erfaring og for at prøve nogle af mine ideer af. Men hvad synes i om denne idé ? 

 

//Sebastian 

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Hvad med Firm Hands

eller Basta Coaching

Du skal nok ikke gøre for meget gratis- I givet fald....få skriftlig feed back/vurdering fra dine klienter. Så er det jo heller ikke helt gratis.

ssaver

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Uth:

Som det første har jeg tænkt mig at tilbyde coaching til et par virksomheder gratis, mens jeg stadig beholder mit arbejde, for at få noget erfaring og for at prøve nogle af mine ideer af. Men hvad synes i om denne idé ? 

Velkommen til, Sebastian Smile

Jeg synes, at det er en rigtig god ide, at du beholder dit arbejde, for Coaching er eet af de områder, der er rent "Red Ocean" hvor mange virksomheder slås om ganske få kunder.

Du kan læse lidt mere om baggrunden for min vurdering her i "Research dit marked"

Jeg beklager at være den, der så direkte fortæller, hvordan det er fat.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadigvæk vil give det et forsøg, så har jeg da en lille viderbygning på tidligere nævn forslag.

Du nævnte selv at gøre det gratis i starten. ssaver foreslog du skulle bede om feedback / vurdering bagefter. Det synes jeg faktisk er en god ide.

Jeg viderefører her en ide jeg har læst i en bog. Personen i bogen ville også være coach/rådgiver, godt nok på et andet område, men princippet er jo det samme. Da han begyndte, så sagde han simpelthen til bankerne (som han arbejdet med), hvis i ikke synes det hjalp, så er det gratis. Hvis i til gengæld synes det var et godt foredrag (coaching el. lignende i dit tilfælde), så kunne det betale 2-300 kroner og sige det til de andre affillialer og kolleger.

Det synes jeg var en god måde at starte på hvis det er det man virkelig vil. Dette giver selvfølgelig en masse problemer også. Men det er da en sej måde at lægge ud på synes jeg, og da du er gratis i starten, så er det vel næsten dumt at sige nej set fra virksomhedens synspunkt. Hvis de har tid selvfølgelig. 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)