Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det for sent at skifte til VSO og dermed undgå topskat i år? + nogen der kan anbefale en revisor til skiftet?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne ændre min enkeltmandsvirksomhed til en VSO for dermed at kunne "spare op" til næste år. Jeg har tjent en del i år, og vil komme til at tjene så meget næste år, så jeg synes det giver mening at undgå topskat i år. Men spørgsmålet er om  det for sent at gøre? Skal man have oprettet VSO inden regnskabsåret begynder eller?

Er der nogen der kan anbefale en god revisor eller revisor firma som tager sig af den salgs? Jeg laver alt mit regnskab i Dinero, men er i tvivl om jeg kan stå for regnskabet selv når jeg overgår til VSO

tusind tak for hjælpen!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Ellegaard:
Skal man have oprettet VSO inden regnskabsåret begynder eller?


Nej - det er ikke for sent. Det angiver du i forbindelse med indsendelsen af oplysningskortet - for indkomståret 2021 - den 1/7 2022.

Du har mulighed for at omgøre en beslutning om at anvende VSO eller ej for 2021 - frem til 30/6 2023.

Regnskabet kan du selv stå for men kan stærkt anbefale at du får hjælp til at lave skatten omkring VSO. Det bør et lokalt revisionskontor kunne klare for dig.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)