Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed adresse når man bor i alm. bolig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tænker at starte enkeltmands kloak virksomhed. Jeg bor i et alm. boligselskab (familiehus med 1000 m2 grund), hvor man ikke må have tilknyttet virksomhed, hvad har jeg så af muligheder. Jeg har ikke lyst til at leje mig ind et sted og betale dyre lejepenge, når man er i en form for opstart fase, men på sigt kan det være en mulighed. Jeg har kassevogn, maskintrailer og minigraver på nuværende tidspunkt, som står hos mig, men der ikke logo på endnu. Hvad er den bedste løsning.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46552
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke kassevogn, maskintrailer, og minigraver i alle fald vil skabe problem på din grund, ud fra - at du ikke må drive virksomhed fra den, logo eller ikke, specielt hvis det bliver naboer og boligselskab klart, at du faktisk driver virksomhed - med eller uden logo på maskinerne

Det er derfor nok ikke let at råde dig. Hvis maskinerne er lige meget, så drop logo og tag adresse hos venner eller familie hvis du får lov. Jeg går ud fra kloak er med autorisation, men forestiller mig ikke, at der er krav til adressen. 

Ellers er du jo nødt til at finde et lovligt sted hvorfra du kan drive din virksomhed, så det ikke bliver det problem, som du skal slås med, oveni kunder og nedbrud af maskiner o.l.

Jeg ville ikke drive aut kloakmester i enkeltmands med 3 maskiner helt ærligt - det ville jeg gøre i ApS form, alene for hæftelse http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)