Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Binavne eller ej

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ved godt jeg tidligere har spurgt lidt til ApS og binavne, og også fået de rigtige svar. Men sagen er den at vi helst ville starte ud med et EVS ganske simpelt fordi vores lille "Korsbæk" avis i vores by ynder at skrive om nye selskaber, skrive om selskaber der har puls og minus i regnskaber mv. Dette ønsker vi som det første ikke at være en del af. Og nej vi er ikke banditter men har intet behov for at blive beskrevet offentligt.

Så derfor vi jeg spørge om det er på kanten at oprette en EVS selskab hvortil der så er tilknyttet 2-4 domænenavne / webshop hvor salget sker fra ?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

theiluk:
i jeg spørge om det er på kanten at oprette en EVS selskab hvortil der så er tilknyttet 2-4 domænenavne / webshop

Hvorfor skulle det være på kant med loven?  Forskellen mellem EVS eller rettere enkeltmandsvirksomhed, er at den er personligt ejer og du hæfter personligt. 

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi efter hvad jeg har fået oplyst så kan binavne kun oprettes ved ApS og A/S.

Måske formullereret forkert af mig. Men er det tilladt at have 2-4 webshops via et EVS selskab.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

theiluk:

Fordi efter hvad jeg har fået oplyst så kan binavne kun oprettes ved ApS og A/S.

Måske formullereret forkert af mig. Men er det tilladt at have 2-4 webshops via et EVS selskab.



Du kan vel have alle de webshops du ønsker, der er heller ingen der siger at webshop navnet skal være i firmanavnet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46471
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

theiluk:
er det tilladt at have 2-4 webshops via et EVS selskab.
så mange du vil. For hver shop skal dit officielle EMV navn og CVR - ud over hvad du nu kalder shoppen, fremgå
Du kan også dele momsmæssigt om du vil i SE numre https://johnhannover.blogspot.dk/2017/02/se-nummer-og-p-nummer.html 

Husk bare at du skal have hver sin indløseraftale osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)