Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Handelsadministator - afviser produkter med latterlig grund

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa

Jeg er sikkert ikke den eneste der kan gå amok over at Facebook godkender og afviser produkter fra dag til anden som vinden blæser.

Jeg får afvist produkter i læder mod at jeg promoverer noget med dyr. Senge pga. medicin og helse. Gavekort, ja her kan jeg ikke se grunden altid. 


Er der en der kan forklare mig kort og godt hvorfor jeg hver dag oplever afvisninger på ny som jeg så kan anmode om revurderet, hvilket ofte gør at de godkendes. 

Det er særligt vores gavekort der afvises gang på gang. 

Gavekort produktbillede - bruges også til feed: https://imgur.com/a7GsmFf

Afvisninger hos FB: https://imgur.com/xXIEcHl

Jeg har læst at man ikke må promovere billetter til events, hvilket er min mistanke her. Altså at Facebook læser varen/billedet som en billet fremfor et gavekort til møbler. Har i erfaringer med dette? 

Nu er det ikke alt sammen skidt. Det er 5-10 produkter der er afvist eller kontinuerligt fremgår som afviste hvor vi har +2.000 der er godkendt. Det irriterer mig bare grænseløst, hvor hvis det er billederne må jeg skifte dem. Facebook giver bare ikke en noget konkret at arbejde ud fra.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 7. Feb 22
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også ofte problemer med Facebook og deres ulogiske afvisninger, mit indtryk er at det er ekstra slemt i øjeblikket og lige for tiden kan jeg kun indsende feedback til dem, men jeg har ikke mulighed for at appellere da de har ekstraordinært travlt pga. corona.

Førhen har jeg haft held med at skrive til deres medarbejdere på chatten, hvor det virkede som om at det efter de havde undersøgt det nærmere hjalp.
Men så sent som i går fik jeg at vide at jeg skulle prøve at lave mine annoncer helt forfra. Hvilket jo er ret respektløst i forhold til at det tager utroligt langtid at oprette.

Jeg tror du skal være glad for det ikke er værre end det er, men jeg forstår de frustration, for det giver ingen mening.

Leverandør af profesionelle festfyrværkerier i hele Danmark.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tror desværre du har ret - vi må bare acceptere at det tilstanden. Det er bare imponerende ringe arbejde fra Facebook.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)